2010. augusztus 25., szerda

3 napig nem leszek

Jah 3 napig nem leszek megyek szöcsketáborba... XD Majd kiderül mi lesz..>__< Nem is tudom várjam-e avgy sem. Majd minden kiderül xD Ma igazából semmi sme történt pakoltam gépeztem pakoltam gépeztem XD Meg anyám rámparancsolt h mosogassak el mondom nem.. rá öt percre megszánom magam erre most ne menjek mosogatni.. hát bazmeg XDDD Rohadt jó >__<
Jah szal 3 napig nem írok semmit avgyis majd szombat este mesélek és baszki mindjárt suli.... ejj de nem várom... fura lesz hogy nem azokkal leszek egy osztályba akikkel eddig.. azokkal a hülye barmokkal meg akik közül néhány embert úgy kitudnék vágni a picsába ...xD
Jah kb. ennyi... meg jövőhetet várom én is... vagyis csak szeptember 4-ét jó lesz misato^^ :P....
na mára csáááááááááááááááááxD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése