2010. augusztus 29., vasárnap

Szöcsketábor

Na nos hát most írnék lehet egy hosszú vagy rövid beszámolót a szöcsketáborról xD Majd ahogy sikerül olyan hosszú lesz.
Tehát csütörtökön andival bementünk a bélába aztán hamarosan indultunk is Domboriba.Odaérütnk Andival ültem a buszon akkor az osztályok így külön összegyűltek vagy mi és akkor ugye a szobák... hát én egy szobába kerültem Jennivel Natival meg Annamarival aztán volt ez a bemutatkozós szar...az kicsit érdekes volt meg mindne.. utána kajáltunk a kaja elmegy.. aztán szabadprogram volt páran ott fürödtek meg hasonló én kihagytam inkább.A nap többi részére már kayak nem emlékszem xD Csak arra hogy nem aludtunk sokat.. jah de jó most megvan még délután röpiztünk aztán a labda sikeresen a fán landolt de utána leszedték szal folytattuk tovább. Meg később este 8kor filmnézés volt és a Mátrixot néztük -.- kurva unalmas volt....
Majd egész éjjel én nem aludtam sokat ha egy órát... Másnap voltak ilyne programok  a dökösökkel dumáltunk az jó volt.. utána meg igazából mindne elég szar volt és alig volt szabadidő.. meg a szünetet elpofázták azok akik tartották az előadást pl... jah meg délután volt az osztályok közötti vetélkedő amit hát igen megnyertünk :P  Majd később este volt az osztályok bemutattak vmit... hát nekünk versmondás volt meg táncoltak meg utána az egész osztály elénekelte a 8óra munkát... xD Az még poén volt xDD
Majd aztán 11ig este volt a karaoke parti ami kicsit elhúzodott. Én is akraokeztam egy darabig majd zsuzskával beszlégettem meg hallgattuk a jrockot :DD
Majd később andival dumáltam este aztán már volt a ,,takarodó'' majd hajnalban még kimentünk kb. 3körül csak senki se volt kint mert szakadt az eső. Meg aztán elaludtunk. Reggel felkeltünk vagyis keltettek XD Meg kajáltunk aztán még kitöltöttünk ilyne szart és indultunk is vissza ami khm.. elég érdekes volt xDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése