2010. augusztus 23., hétfő

Sokminden...

Igen... nem írtam tom nem voltam itthon ez van én másképp döntöttem szal inkább lementem tesómékhoz Harkányba. Ami nem volt szar xD Jó volt... a strandon finom volt a gyros *-* meg egyéb... xD
Jah de szombaton délelőtt elmentünk Siklósra a Tescoba majd a Lidl-be ott elidőztűnk egy darabig majd hazaértünk tesóm sütött palacsintát és megkajáltunk. Babgulyás (fúúúj... nem olyan jó az XDD) meg palacsinta volt a kaja XD
Utána go strand. Mondjuk ahhoz képest h 2re akartunk odaérni lett belőle fél 3 de segáz. Viszont nagyba állunk sorba erre akik mögöttünk álltak asszem ukránok voltak.. baszki annyira közeljöttek már... -.- xDDDD
Bejutottuuuunk... lapkoltunk majd be a vízbe. Aztán megnéztük ami volt.-. bár én nem nagyon akartam de ót nevettem xD (jah hagyományt megőrízve volt pocak szépségverseny xD meg vizespólós mellszépéségverseny.... jah csak tudnám minek kellett megnézni... xD bár az úszómester nem nézett ki rosszul XDDDD Meg Adri vagy ki adott ott fél órás koncit... de sztem kurva szar volt xD
Aztán ettünk gyrost, hogy ott milyen kurva finom volt *-* Akkor visszamentünk a vízbe... a másik medencébe d ebaszki az 170 cm volt én meg vok 164 xD kurva jó...
Jah majd hazamentünk.... elmentem biciklizni meg hasonló. Majd hulla fáradtan 11kor bedőltem az ágyba. Másnap reggel arra ébredtem fel h a tesóm vmit leejtett mert elkezdte csinálni az ebédet brassóit finom lett. Majd irány a strand és be a vízbe ahol jót baromkodtunk meg tesóm(Evelin)  pasija (Bence) dobta a labdát erre fejbe dob egy srácot utána meg egy nőt XD De tök szar volt mert akkor én mindig bocsánat bocsánat..bla bla bla a végén meg már csak a labdát kértem azt csá. Jah meg úgy van h két medence van egymás mellett csak egy ilyen izé választja el ahol végig lehet menni... na értitek és Bence meg én átmentünk a másikba én sikeresne ugrottam egy bombát majd mikor vissza akartam menni tesómhoz a másik medencébe egy nő odaszól ne ugorj.. erre a pasi ez volt az aki az előbb bombát ugrott... hát msot nem azért de kurvára leszarom mit mondott... amíg nem szól rám az úszómester vagy vmi addig végülis azt csinálhatok amit akarok... nem?!
Jah ismét ettünk gyrost XD majd vissza a medencébe és így el is telt a nap. Majd még elmentem szomszédunkal ott biciklizni eldumálgattunk majd mentünk be a koncertre amire én igazából nem voltam kíváncsi csak azért mentem el h jót röhögjek vagy vmi...de meg is lett XD Mondjuk egy idő után meguntam és fogtam magam leültem a földre (igen kb a tömeg közepén álltunk és én földre ültem.. grat magamnak ugye?! xD)
Este 11kor elindultunk haza majd ma reggel tök korán 7kor go vissza Szekire... és most itt vagyok tökre hulla vagyok de nem baj itt vagyokXDDD
És jó lett a géééééép *__*
Jah de apám kitalálta h ő akar venni egy LCD monitort, csak tudnám mi a faszért?! Mikor jó az ami most van... kurvára nem értem és meg is mondtam neki h sztem tök fölösleges volt meg hasonló....aztán láttam rajta hogy nem tetszik h megmondom a szemébe de ez van... mi a faszomért kellett... -.-'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése