2010. augusztus 17., kedd

.....

Ma igazából hát mit is írhatnék... inkább nagyon semmi. Éjjel megin basztattak telón és a faszom ki van már.. és persze sejtésem is van, hogy  ki az de egyszer találkozzak vele akk ... :@
Jah erről ennyit. Meg ma rájöttem valamire... nem mindenkinek mondhatok el mindent főleg olyat nem amire azt hittem nem adja tovább és csak úgy elmondtam mert elmesélem vagy vmi de úgylátszik tévedtem.... De most már legalább ezt is megtanultam, hogy nem bízhatok meg mindenkiben és nem mindenkinek mondhatok el mindent^^
Szóval erről ennyit...

Jah meg ma kihoztam megint a kiscicát Picurt *-* és wááááááá olyan cuki, majd rakok fel róla képet ha csinálok :)
Meg ma volt szúnyogírtás meg majd még lesz ilyen kocsi meg vgig egész szekin majd az este 11kor.
Fasza lesz XDDDD Főleg ha úgy mint a múltkor minden csupa füst lesz egész Szekszárd XD Na azt kéne a kilátóból nézni *-*
Tiszta jó lehet már xD


Meg mit is csináltam.. unalmas volt minden.. csak most este nem mert ettem savanyúú gumicukit meg néztem az Egy akatsukis életét.
Meg kaptam epres jégkrémeeeeet *-*
Nyámi :P

Jah meg tiszta jó vagyok már az LM.C-t is kurvára megszerettem :DDD
Csak kéne letölteni de lusta vagyok...

Jah meg vasárnap megyek el tesómék után Harkányba szal addigra kell apám mp3-ja rá egy rakás jrock szám és maxon hallgatni a buszon + a Vázlatok mangát ismét kiolvasni :P Jah meg persze Mondot is olvasni ^^
Nyááá és kéne szereznem Versailles kitűzőőőőket XD Kell!!! *-* Majd ...xD Így is tök kevés jrockos van mert csak an cafes alice nineos meg gazettes van és kell még LM.C-s meg Versailles-es meg meg sokféle még...... aztán kiderül majd mennyit sikerül abból szereznem XD


Jövőhéten meg szöcsketábor és kruvára nem tok semmit h mi h lesz mert basszák meg nem kaptam beiratkozásnál lapot b.nőm bezzeg kapott meg házirendet is.
Házirend= kurvára nem érdekel leszarom XD az nem is kellxD


Jah meg aztán hamarosan suli baszkiii már nem akarom.. T__T Utálom fúúúúúúúúúúúúúúúúj.... xDDDD

Na jó mára legyen ennyi is elég  hallgassatok zenét XDD Én is azt teszem (Amíg írtam ezt hallgattam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése