2010. augusztus 19., csütörtök

Cím----->Nincs XDDD

Nos hát...11kor nagy nehezen felkeltem.. nagyon jól nyomom tudom XD
Jah meg ideültem géphez kaja nuku... erre anyám mondja délbe nem akarok reggelizni?! mert azt mondtam majd kajálok..xD de nem XD szal utáa megcsinálta a kaját aztán csak ebédet ettem, bár most kicsit kurvára éhesvok megint szal majd megyek szenyót csinálni sztem.

De előtte leírnám a napom további részét ami így alapban egy semmi volt...xD de télleg kurvára nem csináltam semmit csak itt kockultam a gép előtt xD

de ez van... most mit csináljak?! Jah meg lehet majd ddr-ezek még ma... majd kiderül mert elég régen vettem elő a táncszőnyegem XD

Na asszem ma sem írok egy kisregéyt az már biztos az a baj h kurvára nem történik semmi, bár másrl majd tudnék mesélni... másról..xD

De az a szar.... hogy ha valamit eltervezek/eltervezünk nem nagyon akar összejönni T__T De majd... maajd reméljük szeptember elején összejön ;).... jó lenne *___*

Jah meg szombaton megyek tesómék után... XD vagyis tesómékhoz ,,nyaralni,, XDDD nem igazából csak leugrok 3 napra hozzájuk. szal arról majd tudok mesélni sztem... na jó kész ennyi ma már nincs semmi..
Jövőhéten baski szöcsketábor O__O T__T
Picsába XDD
kurvára nem várom... nem akarok elmenni... utálom már most... XDDD



na csááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése