2010. augusztus 14., szombat

Ma kicsit lejártam a lábam....

.... Hogy miért?? Azt majd idővel kezdeném is  a reggellel.Felktem kajáltam akkor segítettem a tesómnak néhány dologban. Majd kihoztuk a kiscicát kicsit kint volt.. futott össze-vissza xD

Jah meg mi is volt utána?! jaaaah megvan kajáltunk aztán én mentem is el itthonról találkoztam b.nőimmel 2kor aztán jó sokat dumáltunk járkáktunk ettünk fagyiiiiit XD Jah meg kurvára szomjasak lettünk bementünk a coopba vettünk sványvizet de mikor akartuk kibontani azt a szar akk ami alatta volt ilyen rekesz az leburult XDD Szal faszák vagyunk. Jah meg találkoztunk volt oszitársal meg ott ellöttünk elkezdett balhézni két ember az nagyon poén volt XDD
Jah aztán még beültünk buszmegállóba dumáltunk... majd én haza indultam kajáltam kicsit gépeztem de kikapcsoltam mert jött a vihar aztán nem akartam h a laptopnak is legyen vmi baja vagy vmi XDDD
Majd kb. éjfélig tévéztem. Lefeküdtem aludni aztán most itt majd még ma mesélek^^ de addig is csáááá xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése