2010. augusztus 31., kedd

Holnap suli.. OMG O___O

Na igen címből is vagy mi az.. holnap suli. Kurvára nem vártam, és olyan hamar eltelt minden. Az egész nyaram ami egy nagy szar volt de mégis jó lenne még egy kis szünet. Na mindegy csak kibírom a sulit.. nincs sok vissza 9.ből... csak 10 hónap.. O__O T___T xD
Na jó ezt nem én írtam nem nem nem....
A mai nap kurva szar volt... amúgyis névnap... meg mindne szar de a névnap az tök8... anyámmal veszekedtem... és mindig ki jön ki rossznak? Persze hogy én mamám is itt védte bazmeg szal kurva jó egy névnap meg hasonló mondhatom. Annyira utálok már itt mindent fasz ki van... A szombatot várom de nagyon *-* Jó lesz :P Reméljük.
Jah aztán holnap korán kell kelljek O__O T__T nem akarok.. nem nem...
Majd asszem holnap többet tudok már mesélni a napról is meg hasonló.
De baszki.. most... kicsit kivagyok T_T
Anyámék itt veszekednek bazmeg... T__T Már megint... és kicsit a faszom ki van már de kurvára, én így télleg nem bírom. Nem tudom mi lesz így....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése