2010. szeptember 1., szerda

Első nap a gimiben...

Na igen első nap a gimiben.. hát őőő... 9.a... mit is írjak én erről? Leírom így a reggelt meg minden xD
Jajj de télleg előtte.. már előbb akartam írni de most jutott eszembe az Lc5 pv... áá sztem jó lett *-* Mondjuk igen fekete hajjal Miku.. xDDD fura de nem baj jó ez *-* Nekem a szám nagyon tetszik:D
(vidi valsz a bejegyzés alján vagy vhol.. kersd meg xDDDD) Na jah akkor mesélném a reggelt meg hasonló . Nagy nehezen feltudtam kellni 6kor. Anyum megcsinálta a kajám meg az üdítőm szal hasonló. Én kicsit tévéztem felöltözem majd iondultam is. Azztán nagyba andival beértünk akkor különváltunk mert ugye nem egy osztályba vagyunk. Megvolt az évnyitó de tök poén volt mert a sulirádión volt szal értitek. Na utána meg volt 4 osztályfőnőki ami tök uncsi volt utána egy infó ahol különvált az osztályt. Infó hamar eltelt. Majd kémia+matek amit ugyebár ofő tartott szal ott is még megbeszéltük a dolgokat meg hasonlók. Aztán házirend meg minden egyéb szarság volt xD Aztán előbb elengedtek minket 7. óráról szal Ancsával go a buszmegálló vagyis csak neki d eén megvártam a buszát mert olyna kedves vagyok xDD Aztán hazajöttem átírtam az órarendem és csoda hogy bepakoltam holnapra... xDD Meg most itt ülök és írom ezt.. de nem sokáig mert asszem mára ennyi jajj de az órarendme még bemásolom hogy mekkora egy szar XDDD
hétfő: 1. óra nincs xD
2. matek
3.fizika
4.tesi
5.föci
6.angol
7-8: eus ismeretek
kedd: magyar, ének a 3. órát nem tom xD, infó infó, tesi fizika
 szerda: töri, magyar,német,infó,infó,kémia,matek
 csütörtök: 1. óra nincs   (de csa az infósoknak xD) kémia,ofő,angol,matek, 6.óra nincs, 7. angol
éntek: rajz,magyar,angol,töri,magyar,föci

fasza mi?? -.- xDDD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése