2010. augusztus 10., kedd

Ismét egy semmilyen unatkozos nap^^

A mai nap kb. úgy telt mint a tegnapi. Szart se csináltam. Unatkozooooooook.... Ma például unalmamban már váltogattam, hogy egyszer tévézek egyszer gépezek. De amúgy semmit se tudok csinálni... Mondjuk most zenét pakolásztam a telómra.Meeeeg ettem na ehhez mit szóltók?! xD Még enni is szoktam...xD
Most szokásosan zenét hallgatok és éppen ezt írom. Jaaah meg misato még átküldte a conos vidiket.... hát az egyikbe pár dolgot ki kell majd vágni XDDDD
Meg meg... áá egy új cp tervem van *-*
De az még titok XP Mert nem is biztos, hogy megcsinálom majd kiderül.
Mondjuk most kicsit szarul vagyok hányingerem van... :S sztem sokat ettem xD Meg fáj a fejem de az kurvára...

Jajj meg az még egyik nap történt, hogy egyszer pont úgy léptem le msn-ről h b.nőm fellépett erre kapok másnap e-mail ilyet ír: Nem kell lelépned msn-ről amikor én fellépek már nem foglalkozom veled.
Egy nagyot néztem és így kb. nagyokat pislogtam most mi van?! xD Mert nem direkt léptem le akkor hanem le kellett lépjek.... na mindegy... nem értem én néha az embereket de nagyon nem.
Na erről is ennyit.
Jah meg ma azon gondolkoztam van-e olyan rokonunk aki tud varrni XD Mert akkor ingyen varrhatna nekem cosplayt és az úgy tök jó lenne főleg nekem *muhaha* 
Legalább nem kéne még külön arra is költeni. Meg amúgyis ha pl. vesszük az őszi cont pesten lesz és felmegyek 2 napra akk a felutazás +metró sem olcsó meg én költök is a conon xD Bár majd ősszel visszafogom magam és csak kitűzőt veszek meg talán pockyt. Jegyem már meg is van elővételben szal faya:D
Na mára is ennyit xD Majd még kitalálom mit fogok csinálni... majd kiderül szal majd holnap írok na bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése