2010. augusztus 11., szerda

Semmilyen nap 3.

Hát... rohadtul nem tudok ma mit csinálni.. kb. a mai apom annyiból telt eddig, hogy
felkelltem nagy nehezen majd kajáltam és itt vagyok. Meg kicsit álmos is vagyok.. kicsit az nem kifejezés. Meg b.nőimmel beszéltem tegnap telón 10től éjfélig kis szünetekkel. Meg kimentem csillagokat nézni vagyis hullócsillagot akartam csak kurvára nem láttam egyet se így egy idő után meguntam meg amúgyis fáztam is szóval erről ennyit. Az a poén hogy sztem tök sokat írok pedig nem is na mind1.. szal visszatérve a ma reggelre hát az a helyzet hooooooooooooogy  felkelem, kajáltam mert mondta anyám hogy egyek is valamit mielőtt géphez ülök. (már tök jól tudja hogy ideülök rögtön XDDDD) Szal megreggeliztem és itt ülök meg anyum elment mit tom én hova de mondtam neki hogy hozzon Mondot mert nekem nincs kedvem odáig elgyalogolni. Szóval hozott de az poén volt mikor mesélte hogy az újságos nem is tom mit mondott de az a lényeg h nem nagyon tetszett neki h anyum a DVD nélküli Mondot veszi meg és nem azt amiben dvd is van....


Hát ne tom nekem nem nagyon kell a DVD szal erről ennyit.. meg azértnem adok ki 1550 forintot összesen a Mondora mikor így is már tökre spórolok az őszi conra meg minden szar....


Meg most tökre szar így itthon.. megint a szokásos basztatások szal kurva jó mondhatom.... 15:17... akk még másfél óra és apám is hazaér..... wááááááááá.... -_- xD

Látszik mennyire örülök neki mi? És már basszátok meg agusztus 11 van O__O
Hogy a francba telhetett el ilyen hamar az egész nyár?? O_O
Főleg, hogy elég szar nyaram van.... na mindegy semmit se várok semmit semmit se akarok -_-



De egy valamit akarok.... legyen őszi con *-*
Jah őszi conra megfogadtam nem veszek sokmindent szóval minél kevesebbet akarok költeni... Meg max kitűző sztem vagy manga bár mangát itt is tudok venni szal.... ahhoz nem kell conra járjak XD


Ja szal kb. ez a helyzet és holnap már csütörtök, el tudjátok ezt hinni?? O__O
Mert én ezt sem szóval nagyon jó vagyok XD


Na mára ennyit majd még lehet írok ehhez valamit nem tudom majd kiderül.. na csá

na ehhez még írok egy két dolgot... hát csak az van h már kurvára nincs kedvem semmihez...itthon is elegem van mindenből de rohadtul....T__T és nem tudom mit csináljak...T___T Egyre szarabb lesz a helyzet...T__T már faszom ki van kicsit.... meg örülök ha majd fel tudok menni a conra... nem megy itthon semmi se simán... És az a baj hogy lehet próbálnék segíteni vagy vmi de nem tudok...  ilyen egy elbaszott életet mint ami nekem van halljátok.....Azt a percet várom legjobban mikor innen elhúzhatok de télleg.... mert én ezt már nem bírom.. kész ennyi....nem tudom mi lesz így ha ez így folytatódik..... nem tudom...
Az az igaszság hogy néha már azt kíánom bárcsak meg sem se születtem volna meg hasonlók... talán jobb is  lett volna.... Nem tudom én ezt még meddig bírom de egy biztos, hogy nem sokáig...
Nem tudom valaki olvassa-e a blogom.... de mindegy ezt azért jó leírni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése