2010. augusztus 12., csütörtök

Kurvára fárasztó nap

A mai napom egy kurva fárasztó nap  volt...
Tehát hol is kezdjem... felébredtem baszki fél 3kor és azon gondolkoztam hajnalban hogy mit csináljak?? xD
Aztán nem tudom hogyan meg mikor de visszafeküdtem szal erről ennyit XDD
Majd reggel hajnalok hajnalán 9kor felébredtem tévéztem kicsit ideültem a géphez.
De nem maradhattam ő sokáig mert tesóm ide akart ülni meg drága apum kitalálta süssek palacsintát ebédre XD
 Mondom  okés.... el ism kezdtem sütni csak mindig leégett XD
Szóval így az első pár db a macskáké lett. Meg az egyiket feldobtam hát erre az egyik fele nem a sütő oldalán landolt??Majd az a kis darabka meg a földön XDDD
Szal ilyenből volt kb. 3. Ahányszor próbáltam feldobni sosem jött össze mert mindig így sikerült kicsit mérges is lettem szal inkább nem dobálgattam hanem tök precízen megfordítottam. Jah és említeném, hogy 2 palisütővel sütötem.
 ( baszki most kurvára begörcsölt a fejem XD ne nevessetek télleg >__<)
Jah ezután kajáltunk én a neen nézelődtem majd elmentünk Harcra apumnak kellett segítsek. Most értünk haza de poén volt mielőtt elmentünk volna be kellett volna menni a gyógyszertárba hát az elmaradt. Akkor ott vmi szekrényt meg kellett volna mérni hát azt is elhalasztottuk.
Akkor valamit meg haza kellett volna hozni azt meg otthagytuk szal tök faszák vagyunk....
Jah most itt vok kicsit még neteek aztán go zuhanyozni utána meg ha b.nőmék hívnak akk dumálk velük (este 10 után nekünk ingyenes XP )
Jah tegnais vagy 1 ótár beszéltünk.. xD

Na de asszem én most téll köszönök mert fáradt is vagyok meg minen szar szal majd holnap
na csáááááá  xĐ


UI. itt van egy kurva bogár aki mindig rászállt a laptop képernyőjéreXDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése