2010. szeptember 2., csütörtök

Érdekes kis nap...

Hát.. ma nem volt első órám szal így később keltem nagy nehezen előkészültem minden szarra majd első órám kémia.. fúj de szar volt halljátok xD
Ilyen lapot kaptunk h ki mir emelékszik... hát khm.. kémia... 1. utálom, 2. nem is vagyok jó belőle, 3. nem nagyon érdekel xD
De most vhogy tanulni kéne rá majd... majd fogok xD
Aztán osztályfőnőki következet ami kurva unalmas volt szó szerint ^^
Majd egy angol.. az poén jön a tanár erre rögtön angolul kezd dumálni O__O Ígymindenki nagyba néz. mert mi még eddig nem tanultunk angolul xD Na mindegy segáz akk angol óra mnegvolt majd matek jött.... hát mit is mondjak róla.. semmilyen.. olyan szar XDDD A matekot ha eddig is szerettem max azért mert a tanár volt jó 7.-8.ba xDDD De ennyi most 9.be.. khm.. -.-
Na majd lyukas óra... szart se csináltam és igazából halálra untam magam segáz.
Majd uccsó óra végre... német.. olyan lassan telt el az az egy baj..
Na mindegy Zsuzsiékkal nagyba mentem valaki kiabál nekem h Erikaaaaaaa xD Andi volt.. szal onnan vele mentem aztán jól eldumálgattunk mindenról meg nagyba állunk kit látok meg az út másik oldalán volt oszitársunkat a Nándit... át akartunk menni h beszéljünk vele de erre jött a busza baszki.. na mindegy nem baj majd jövőhéten vagy vmikor. Aztán még kicsit beszéklgettünk majd hazasétáltam megkajáltam majd tesómmal biciklivel elmentem még néhány dolgot sulira venni. Nagyba nézelődünk erre vki rám köszön erre látom oszitárs... aztán visszaköszöntem de halljátok... ha nem köszön észre se veszem. Mondjuk kicsit fura volt mert suliba nem is beszélünk meg hasonló meg kicsit sztem suliba más... na mind1 ennyit így felfogtam xD Majd hazaindultunk meg kaptam tollat is és wáá tök jó *-*
Majd még átnéztam a matekot.. úristen ezt tuti én írtam?? O__O Én matekot átnézni.. jóvan..xDDD
Majd... ideültem és és itt vagyok és asszem mára ennyi

UI. ( mert néha ilyne is kellxD) Ha valamit elírtam gome.. szokd meg hogy elgépelek dolgokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése