2010. szeptember 6., hétfő

Na hát izé.. hol is kezdjem jah mondjuk az elején xDDD na jó ez elég hülyén jött ki..m1xĐ
Na első órám szerencsére elmaradt így később kellett megint suliba mennem.
A nap viszonylag hamar telt el kivétel az uccsó 2órát ami eu-s ismeretek voltak
ami kurva szar szó szerint xD
Már erre nem is tudnék mondani.Jah meg tesin szart se csináltunk... át se kellett öltözni de basszák meg akkor legalább mondhatták volna előbb akkor nem vittem volna tesicuccot ami mellesleg a táskám nagyrészét elfoglalta szal kivenni vagy beletenni vmit tök nehezen tudtam xD
Na mindegy. Jah meg reggel tökre elment a hangom.. vagyis úgy ébredtem..
hát fasza volt mondhatom
Meg értitek nagyba megyek suli büfébe és mondom egy sötétkék orbitot
kérek erre kapok egy világoskék winterfresht nem gáz h mást kértem.. és az
a poén hogy itthon vettem észre XD
Nem nagyon foglalkoztam akkor hogy milyen csak rágó legyne és kész.
De az uccsó 2 óra azért kész volt.... ekkora egy tanár baszod...xD
Jah meg angol óra.. tanár kihív a táblához és mondja az országot
aztán írjam le.. erre nem tom vhogy sejtettem h mondani fogja horvát.o. amit persze h nem tudtam xD
Mondjuk nem osztályozat meg semmi de azért tiszta izé már..
Japán bezzeg nálam sosem mondja XDDD kis köcsög xDDD
Meg holnap tök jó csak 6 órám lesz szerencsére..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése