2010. szeptember 24., péntek

Osztálybuli meg mi egyéb.. xDDD

Na szal tegnap volt az osztálybuliii..xDDD Ami nagyon poén volt XDDD
Mert ugyebár 5kor kezdődött én meg pont 5kor értem oda akk bevittem a sütit meg mindne aztán elkértük ott attól az emebrkéktől a kosárlabdát és kosaraztunk xDD Meg aztán behívtak minket és elkezdődött az egész cucc xD
Nagyon poén volt.. volt akik elhozták a kevden czsámukat meg ahsonló... meg ettünk sütit meg utána karaoke.... xDDD
Jah meg hamar eltlet végülis egy csomót hülyültünk meg az én nevem lett már vanda meg zsuzsi is (by pinky XDDD ő nem tudta mindig megfjegyezni a nevem dehát ez vasn XDD remélem azért már tudja xD)
Jaaah meg kikísértük ancsát a buszmegbe meg énekeltünk..
,,Csavard fel a szőnyeget még ma éjjel csavard fel a szőnyeget, a bútorokat gyorsan told szerte széjjel ne félj baj nem lehet....,,
És ezt énekeltünk a buszmegbe meg a Csókkirálytr.. jah akk ancsa busza elment meg jött a viktor aztán az p bsuzát is megvártuk.. majd ő is elment aztán cisszamentünk és még sok sok sok sok karaokeeeee. Maaaajd kimentünk vége volt anitávnál volt egy 2 literes cola akk bementünk kadarka abc.be mentost venni h belerakjuzk erre nem volt.. na mindegy a picséába... xDD szal ez elmarad meg dorináék hazahoztak amit kösz9önöööök


Jah meg most mesélek kicsit a mai napról ami kicsit poén volt, mert izé angolon pinky odaült mellénk.. de mennyi hülyeséget mondot bazski már..xD nagyon kész volt az egész angfolóra.. a többi óra igazából uncsi volt magyarból akptam egy négyest föciből meg egy ötöst szal jó avcgyok d emagyarból fél pont és megvan az ötös kapja be a tanár hogy nem adta meg nekem az 5 alát.. na mindegy, jah meg föcin megint rajzholtam ancsa füzetébe XDDD olyan cuki kis nyulacskát meg minden sztem tiszta faya lett tökre büszke vok magamra XXDD( am nem vok ám annriya egosita áááh..))
Jah igen gome sokmindent tuti elírtam nem fgom visszanézni éskijavítani őket az tuti.. mert egy hogy most tök gyorsan begépeltem ezt a szart meg most fáj a hátam is XDDD szal kruva jó na midnegy asszem enynit mráa
na sziasztooooook^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése