2010. szeptember 22., szerda

Na nem is tok msot mit mesélni.. A mai nap tök jó voltmegúsztam 3 felelést is mert nem nekem kellett szal ennek nagyon örülök így legalább megúsztam... De annyira várom már a jövőhetet *-* baszki.. tökjó lesz a con :DD
Igazából anyni írnivalóm most nincsen igazán.....
Így ennyi ha azt nézzük... meg kéne amv-t gyártani is vagy vmi...xD Néha rámjön az öt perc és akkor mindent csinálnék.. de asszem én se vok mindenre képes mondjuk...
Meg ugye mostanába mindig berakok egy idézetet szal ez msot sem fog lemaradni... asszem xDDD

,,Tudod, az első benyomások nem mindig tévesek. Amikor először láttalak, azt gondoltam, hogy egyszerűen káprázatos vagy, és még mindig így gondolom. Mindenesetre azt hittem, teljesen elérhetetlen vagy, kívül az én köreimen. Olyan volt, mint Tom Cruise után vágyakozni. De azóta felfedeztem, hogy tévedtem. Nem vagy elérhetetlen, egészen közel állsz hozzám.''
 Melanie Carter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése