2010. november 11., csütörtök

Régen írtam eléggé... meg a gépem se volt jó szal jah.. igazából nemnagyon tudnék sokmindent írni... élem sulis hétköznapomat... xDDD
de kb. ennyi xDDD
holnap töri tz O__O SZURKOLJATOK /bár úgyse olvassa nagyon sneki se a blogom de mindegyxDD/
jah meg a hét végülis nem volt olyan szar csak kicsit.. tegnap nem feleltem fizikából ma meg helyettesítés volt amin magyaroztunk ofőn meg töri tanár volt szal töriztünk.... matekon meg helyettesítés ami.. hát.. igen poén volt... helyettesítp tanár beszólása...   ,,Még jó hogy nem nyúlsz be a bugyijába'' xDD
Bazmeg ezen szakadtam mikor mondta egyik osztáklytársaméknak...xDDD
na jah... és tök jó a héten nem kaptam semmiből se szar jegyet kettő 4est az egyiket irodalomból amire szart se tanultam a másikat föcire ami mondjuk jól is jön... xDD
és ma meg elmaradt az uccsó órám *-* meg elv holnap se elesz megtartva vagy vmi ilyesmit beszéltek.....
jah meg most majd a gimibe 22-23-24-én lesz nyílt nap... amire tökre kivi vok...xDDD
de télleg...xDDD
mekkora poén lesz az isXDD
Meg most már jó kis szokásommá válr hogy zenét hallgassak magyaron, éneken, ofőn.... xDDD úgy sokkal jobb az irodalom is hogy közben jrockot hallgat az ember xD és nem veszi észre a tanár.. nem úgy mint más.. na ők balfaszok xDD
na de mára téll ennyi asszem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése