2011. március 28., hétfő

Na asszem ezt a mai bejegyzést nagyon gyorsan fogom leírni mivel mindig elmegy sjana a netem aztán kitudja mikor megy el megint T_T
Na kezdjük azzal h anyámék pénteken vettek waffel sütöt akk szombaton sütöttünk xĐ meg vasárnap is mert elfogyott meg jöttek tesómék szal csináltunk dupla adagot meg tök finom lett, akkor a mai nap kissé unalmas volt nagy nehezen felkteltem meg minden... d enem mentem be rajzszakörre elv az egyik csaj három éve csak kockékat rajzol...O_O azért fasza xĐĐ
meeeg aztán hazaértem apummal elmentünk park centerbe vagyis azon belül humanicba nekem cipőt venni akk benéztünk a vianniba mert vett vmi szart xĐĐĐĐ meg elnézegetett fél órán át ami kurva jó mondhatom xĐĐĐ
meeeeeg bementnk mekibe anyumnak vettünk kertészsalit nekem meg csibeburgert aztán benzinkút... mert vhogy haza kellett jönni.. kifogyóba volt a benzin xĐ és hát tolni nem szeretnék kocsit xĐĐĐ
akk ez is megvolt hazaértünk kicsit tanultam vagy vmi oylasmit csináltam és most itt vagyok, jah meg Ádám mutatott zenéééét és tökre megszerettem őket be is linkelek párat meg most mi a favorit meg hasonló xĐĐĐ

Rohadtul megszerettem őket.. *-* imádooom

Csaj visual kei banda és az énekes nagyon brutál O_O'' de mit ne mondjak kibaszott jó xĐĐĐĐ

Na hát igen... a Monolithről nem is beszélve xĐĐĐĐ

Meg még mutatott asszem vmit xĐĐd majd azt legközelebb.. jajj meg annyira várom h kijöjjön a Gazette koncert *-* xĐĐ
És hivatalosan is megimádtam a Girut XDD *-* meg egyre több bandát szeretek szal kurva jó xĐĐ csak győzzem hallgatni.. így is 2000 felett vannak a jrock számaim... xĐ szal kurva jó... és wííí koncertre akarok menni *-* bár nem miyavira.. nicns vele semmi bajom de őt nem szeretem annyira h el is menjek a koncijára xĐĐĐ
na asszem mára ennyi chuu~

3 megjegyzés:

  1. jó hallani/olvasni ezeket :D
    am amit még mutattam, az Lin és Screw volt ^^
    holnap viszem a pendrive-ot :)))

    VálaszTörlés
  2. bizony h jó :D
    igen késve írok... köszi ádám am *-*

    VálaszTörlés