2011. március 11., péntek

Volt már veletek olyan, hogy mondjuk egy délutánon mikor a barátaiddal vagy jól érzed magad boldog vagy és mikor indulsz haza akkor is nagy örömmel, de mikor belépsz a lakásba máris megváltozik a hangulatod???..... mert nekem igen.... itthon ismét van/volt egy kis gáz... amiből nagyon elegem van T_T nem tudom már mit csináljak ez ellen.... de rohadtul elegem van és nem tudom meddig tudom én ezt még bírni... na mindegy, igazából a mai nap elég érdekes volt.... rajz óra után beszéltünk rajztanárral... az egész szünet erre ment el.. de végülis arra jutottunk, hogy mondta szerinte van tehetségem a rajzolásban és, hogy akarom-e fejleszteni a rajztudásom mert hétfőnként 9. órában meg csütörtökön és pénteken is van vmilyen szakkör szerű izé... szal hétfőnként valsz megyek mert amúgy is 8 órám van aztán jah, bár ez így szar mert akk 4 óra után fogok minden hétfőn haza érni T_T mondjuk nem árt a fejlődés nekem rajz terén, a nap többi része unalmasan telt és fáj nagyon a torkom, meg aztán hazaértem.. és jah.. T_T..... elkezdtem nézni utána az oroszlánkirály első részét közben megettem 2 strepsils-t mert nagyon fájt télleg a torkom.... meg most folyamatosan olvasom a híreket a neten hogy megtudjak mindig valami újat a japánban történt katasztrófáról.... T_T remélem nem lesz több halott meg minden, de asszem mára ennyi, hosszú hétvége... hmm... kurva szar lesz sztem így náthásan meg fájó torokkal na mindegy elegem van kicsit mindenből ^^''
Jah aki holnap meg Giru koncertre jó szórakozást kívánok nekik :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése