2011. március 16., szerda

Hosszú hétvégém gyorsan eltelt sajnos és ez baj mert én még szívesen pihentem volna. Annyira poén... a Giru-t is épp a koncert napján szerettem meg jobban, úgyanúgy jártam mint a Versailles-al... hát igen én már csak hozom a formámat.
Amúgy a mai nap érdekes volt.. vki ....-_-'' azt mondta, hogy nem elsz első óra mert h megkérdezte erre pont h lett mondjuk én bementem mert anyumék mondták meg minden, és az is bejött aki mondta szal nagyon okos mit ne mondjak... mondjuk arról az emberről is megvan a véleményem de mindegy, aztán volt irodalom vagyis hát nyelvtan meg német ahol egy két pont kellett a 4eshez T_T áááááá ilyenkor olyan mérges tudok lenni :@
Aztán kettő infó egy kémia amitől tökre paráztam O_O'' meg egy matek... és most tök jó mert kivételesen megértettem az egész anyagot. Meg basszus ma infón megnéztem mi a helyzet a Japánoknál.... és hogy az atomerőműben a 4es reaktor is kétszer kigyulladt... szegények, annyira sajnálom őket... igaza van anyumnak mindig azok szívják meg azoknak esik bajuk akik nem érdemlik meg... elkezdtem darukat hajtogatni... hát és nem jön össze az a daru :@ de nem adom fel mert akarok 1000et hajtogatni ha törik ha szakad és tudom, hogy meglesz nem érdekel... vagy legalább egy jó pár..... *Pray for Japan*

1 megjegyzés:

  1. én is megpróbálkoztam a daruval csakhát nem sikerült XD úgyh én inkább kihagyom ezt :)
    de jah nagyon sajnálom őket :((

    VálaszTörlés