2011. március 21., hétfő

SZOMBATON KEZDTEM EL ÍRNI... HÉTFŐN FEJEZEM BE

Halii mindenkinek.. így este 11 után xD  én is jókor kezdek el blogot írni... de most jutott eszembe.. vki amúgyis rágta a fülem h írjak.. khm... xDDD tudom h olvasod :P xĐĐĐĐ
Na a mai nap ritka szar volt.. ugyebár suli.. hát bekaphatja az aki kitalálta h jajj szombaton dolgozzuk le azt az egy rohadt napot.. jó nem volt első órám így a második 8:40kor kezdődött.... Erika 8kor kikel az ágyból tévét néz és elkezd készülődni... 8:35kor még itthon voltam O_O'' ilyen gyorsan még sose mentem suliba basszus xD
Aztán végülis beértem 43ra.... pont tanár ment előttem szal fasza, matekkal kezdtünk ami végülis halál unalmas volt, aztán fizika amin tök jó kísérleteket csináltunk mi is xD jah igen... tök jókat alkottunk fizikán.. aztán tesi amin kosaraztunk kemény 10en tesiztünk... föci ahol zenét hallgattam meg írtam..... angol... ami hát uncsiii xĐ
majd kettő halál unalmas eu... a 7. óra azzal telt h baszakodtak a projektorral majd elkezdtük nézni a maci lacit.... no comment xĐ
Na akk hazaértem.. kajáltam anyum csinált rántott gombát *-* nyámiii
akk aztán jött bence majd mentünk tescoba meg jah xĐĐ  kaptam bake rolls-t meg joghurtot meeeeeeg nem tom xĐ
vasárnap az úgy eltelt... hétfő..... majdnem elaludtam... hulla fáradt.... tesin röpiztünk... xĐĐĐĐ aztán föci. zenehallgatás 4 ever xĐĐ
angol..doga pff.... -_-'' 5öt nem tudtam kin...xĐĐĐĐĐĐĐĐĐ
eu....... semmi xĐĐd darut hajtogattam Barbyval beszéltem.... akk rajz....... húúúúú....no comment xĐ(KAPTAM ADRITÓL TEJSZELETET *-* MEG OLYAN SAJTOS IZÉÉÉÉT IS *-*) most meg tanulás.. csak a nyelvtan összefoglalásos powerpointos szart nem tom megnyitni :@ na mindegy
bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése