2011. július 12., kedd

kisSzombaton korán kellett keljek mert a 6:10-es busszal mentem ki Szedresbe tesómékhoz. Szerencsémre pont h nem tudtam rendesen aludni fel is ébredtem 4:38-kor és előtte meg 1:35 kor feküdtem le szal nagyon fasza xĐ
Akkor 6:10 előtt pár percel elindultam ki a buszmegállóba ami kb, 3 percet vett el az életemből xĐĐ
A buszon taliztam egyik volt osztálytársammal meg utána láttam oszitársamat is. Akk odaértem bementem meg Artúrt a kutyájukat is megsimogattam. Aztán tesómék pakoltak én meg Nórival játszottam mert muszáj volt nem hagyott békén xĐ ( Nóri--> Bence nővérének a lánya)
Aztán elindultunk...melegem volt és minden bajom volt xĐ Odaértünk Veszprémbe, akk go állatkertbe. Az elején csinált egy nő egy fényképet, aztán elindultunk olyan cuki állatok voltak *-*  Meg messziről kiszúrtam egy jrockos csajt.. vagyis jah később kiderült téll az >.< most jó vagyok vagy jó vagyok?! xDD Az első felét körbejártuk..volt barna medve, katta, antilop meg hasonló cuki állatok. Utána megálltunk venni jégkását aztán tovább mentünk az orrszarvúkhoz, zebrákhoz, tevékhez, csimpánzokhoz..xDD jó volt ^^ aztán visszafele még láttunk lámát, tevét..tigrist aki elég érdekesen aludt xD Akkor éhesek voltunk ettünk gyrost utána eljöttünk kicsit kint voltunk kocsinál mert dög meleg volt, majd elindultunk lidl-be ahol nem tom már mit vettünk, és akkor Balatonfűzfőre akartunk menni de hát jah nem jött össze akk mentünk siófokra nagy nehezen odaértünk xĐ akk átöltöztünk majd go be a vízbe ami kicsit hideg volt az elején de utána már tök jó volt, kimentünk kajálni meg kicsit pihenni, tesóm még nem akart visszamenni így mentem Bencével  majd kimentünk tesómért akk utána ismét be..majd nem tom mikor elindultunk vissza ééééés megálltunk mekibe kajálni, hazafele aludtam kb. 22:00-re hazaértem szal fasza xĐ általába nagyon kiszív engem a víz és lefáradok meg minden xĐ szal fasz a, hamar be is aludtam xĐĐ de végülis jó nap volt, akkor vasárnap semmi xĐ tegnap semmi xĐĐ és ma megyek Pestre jövőhétig *-* tök jó lesz :D:D és majd tali egy-két emberkével *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése