2011. szeptember 22., csütörtök

csütörtöki nap ^^

Üdv nép xD
Na a mai napom őőőő xDDD jéééé címet is adtam O.o nos tehát az első órám angol volt....kövi órán dogát írunk, utána matek helyettesítés, aztán német ahol dogát írtunk és mindent tudtam szóval remélhetőleg ötös lesz *-* németből jól állok 6 5ös, 2 4es xĐĐ aztán volt egy infó amin magyar házit másoltam, utána matek ami ja helyettesítés majd volt egy magyar és ofő ami nem volt mert nem na xĐĐ aztán adri norbizott én addig elvoltam meg ott voltam mondták h nem zavarok szal közbe telefonáltam stb...xDD
Majd Adrival elmentünk gatyát venni, közben jót beszélgettünk ^^ aztán néztünk gatyát és én is próbáltam egy tök jót és holnap lehet meg is veszem *-*


vagyis nekem nagyon tetszik xĐ ( katt a képre) szokásos hülye beállás stb...xD Adri kettő gatyót vett meg csináltam pózolj Adri szemüvegében képet is de a képet inkább nem rakom be mert nagyon gáz a fejem. Aztán tök fura mert a múltkor is csinálgattam a szememről képeket és tök más rendes fényél mint lámpa fénynél ... be is rakom a képeket >.< (meg láttam tök cuki nyuszis pulcsit amin a nyuszinak akkora szar idióta feje van h már cukiii *w*)
Először is a lámpafényes szemes képel



Aztán a sima kinti fényen készült képek:




Ugye h tök másak?? xDDD Na am a mai nap hazaértem és kockulok xĐ bár mindjárt tanulok törit meg fizikát mert nem árt xĐ
ja meg h jártam mindig bezárom az egyik szekrényembe a laptopom nem tom mért és a kulcsot elrakom és odacsuktam az egyik ruhám és még egyszer bezárni se kinyitni nem lehetett a szekrényt itthon fasza mi?  Bár sikerült mint látjátok xĐĐxDDD
Azért is kockultam sokat na de már 18:40van én megyek is tanulni bye
 Ui. nagyon izomláz van a hasamban O.o T_T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése