2011. szeptember 21., szerda

Hát őőő asszem ideje volt írni mi? xD nos kezdjük múlt hét péntekkel xĐĐ suli..ööömmm... *gondolkozik* óóóó passzolom I don't know xĐĐĐ Csak a délutánt tudom xd ami az volt h Ádámék megvártak majd mentünk be szüretire az ilyen nagy négy napos szar itt Szekszárdon, van minden borsátort tök sok program kettő színpad is meg ilyen hogy dodzsem meg crazy dance,xxl, xtreme vagy mi a szar szal ilyenek voltak 4 napig csütörtököm meg magna cum laude koncert xĐ (pálinka dal xĐĐĐĐĐ) na jó igazából nem hallgatok magyar zenét a THE GRENMÁN kívül xD csak koreait és japánt *w* na akk pénteken kimentünk Patty elment haza mi meg Ádámmal Ramiékhoz mentünk fel akk összetalálkoztunk hozzánk csapódott még Zsuzsi is akk mentünk taliztunk Kockával meg Dottival aztán én hamarosan leléptem, hazafele bementem a pékségbe mert rohadt éhes voltam, hazaértem gépeztem és ennyi, másnap korán felkeltem xĐ igazából 8előtt keltve lettem asszem, akkor Tomiék megérkeztek xĐ Akk elmentünk velük a szállásra majd go haza akkor beszéltem Dorinával msn-en meg minden tesómmal bementem előbb segítettem neki meg addig vele voltam mert így osztogatott és olyan 14:00körül Dorinával taliztam mert megbeszéltük, hogy bemegyünk előbb és körülnézünk, akkor utána felvonulás az elment,.. egész végig zenét hallgattunk és viszonylag megvolt hamar xĐĐ Aztán még Dorinával voltam, meg vettünk vattacukrot ami vicces volt mikor csinálták meg és kayak vízipipa füstöt éreztem pedig nem is az volt..xD Aztán taliztam Tomival stb stb.... xD Nem jellemezném a nap többi részét azt hiszem, akk vasárnap korán felkeltem taliztam Tomival elvoltunk, meg minden akkor ők elmentek szépen haza Pestre én meg otthon tanultam délután. Hétfőn a matektanárunk beteg lett de mégis megírtuk a matek dolgozatot ami kicsit vicces volt mert helyettesítés és a magyar tanárunk jött be és így a doga vége fele megszólal: Nagyon könnyen észre lehet ám venni, hogy ki puskázik és ki nem...xD ezen behaltam xĐ Aztán hétfői napról nem tudok mit mondani, kedden tesin felüléseket kellett csinálni meg helyből távolugrás xĐ ami 175 cm lett xĐ nem sok de ez van nem érdekel xĐĐ Meeeg bioszon tökre paráztam hogy én felelek de szerencsére nem, meg törin is húúú O.o Aztán szerdai nap vagyis a mai igazából sok dolog nem történt, tesin játszottunk szerencsére utána pedig ami lényeges hmm.. nincs nagyon xĐĐ Tökre jól értem az angolt, mondjuk oszitársam mondta h a csoportból senki se tud egy rendes mondatot összerakni...hát nem akartam mondani hogy bocs de én azért igen... mert végülis én tanulok rendesen angolból..sőt talán túl rendesen xĐ mert írtam ki magamnak plusz egy oldal szót meg hétvégén meg megakarok tanulni olyan 400 szót asszem akörül van bár mondjuk szerintem lehet kevesebb inkább olyan 300 amiből kb. 90-150-200at már tudok szóval ennek örülök ( vagy többet) ma elmaradt a biosz óránk mert nem volt tanár aztán Dorinával kidekoráltuk a szekrényünket, mert lehet a sulimban bérelni szekrény nagyot vagy kicsit, mi közösen béreltünk egy nagyot és teleragasztgattuk belül képekkel >.< de úgy hogy le tudjuk szedni ^^ szal most nagyon jól néz ki, majd lefényképezem. Aztán elvoltunk 7. órában vártam Ádámot szerencsére tudtam netezni most a telómon aztán megérkezett, beszélgettünk jött a busza elment, én hazajöttem beszéltem Tomival bealudtam ő meg elment kínai órára xĐ Meg ja xd aztán most meg már elméletileg tanulok de ezt muszáj volt leírnom xĐ De a lábam úgy fáj..mostanában nyújtok ill. tegnap óta megint xĐĐ mert én kitaláltam én hülye hogy hajlékonyabb akarok lenni jóval...xD grat magamnak de kurvára úgy húzza a lábam mint a szar :/ mert ülve ilyne pillangó ülés vagy pillangózás vagy faszom tudja minek mondják azzal is lehet nyújtani a lábat meg van még egy két ,,trükk'' na tudom hülye vagyok hogy ezt kitaláltam xĐ meg ma rajzolnom is kéne, meg angol házit írni a szótárban lévő szavakat tanulni, németből tanulni mert holnap írunk meg megírni a házit. A magyart szerintem nem fogom xd ja abból meg 4es lett a tollbamondásom *-* a másik dogám meg simán lett volna ötös de azt nem osztályozta T.T T.T nem ér xĐ a tz-m meg majd tuti szar lesz.. bár remélhetőleg nem . Na jólvan nem untatok itt senkit, bye ^^ ( dőlt betűk...mert ilyen kedvem volt xĐ meeeg színeees betűk xĐĐ) <---- kicsit voltam csak el xĐĐĐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése