2011. szeptember 26., hétfő

Na akkor ismét eljött az ideje,hogy blogoljak is egy kicsit. A pénteki napnál a sulit vártam h vége legyen majd hazaugrottam pénzért aztán go vissza suliba majd 4en elmentünk kínaiba kajálni, aztán taliztunk Ramiékkal zsuzsi elment matekra. Ádám eljött velem gatyát venni amit már kinéztem előtte de mint kiderült nem is 28as hanem 27es gatya kell nekem O.o szal fogytam vagy nem tom egy nap alatt.... vagy őő passz xĐĐ
Akk vettem pizzás kukit >.< Megettük meg még dumáltunk meg Zsuzsi is akk hazajöttem, másnap meg volt tlai megbeszélés meg vettem kínait megint *w* (pénteken anyumék rendeltek pizzát*-*)   aaaam utána őőőőőőő >.< nem tom hazajöttem meg minden gépeztem stb..vasárnap kicsit kiesett nagyon sok minden nem volt, segítettem anyumnak kajába meg tanultam. Ma meg tök jó volt mert 5ös lett a német dogám és a tanár külön meg is dicsért xĐ meg 4es az eu dogám meg a matek is szal boldogság van *-* kivi vok holnap a kémiára meg ezekre, na de asszem ennyi bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése