2011. szeptember 14., szerda

Igazából a mai napomról írnék mert a többire kevésbé emlékszem
Nos reggel tesivel kezdtünk a lányok kosaraztak amiről had ne mondjad semmit... mondjuk kedden még meghúztam a combom tesin aztán este még tegnap bekentem lóbalzsammal de tesin megint rohadtul fájt de msot is ha kicsit gyorsabban megyek vagy kocogok úgymond meg ha lépcsőzők nagyon fáj :S:S
Akkor utánaaaa angol volt ami kifejezettem hamar eltelt >.< mondjuk kezdem megszeretni az angolt is meg a németet is ami tök fura na mindegy, utána volt egy magyarunk meg bioszunk ami jó volt, tök ,,jól'' telt egyéb okok miatt Dorinával kb. az egészet végig röhögtük ami vicces volt xĐ
Igazából hat órám volt de bent maradtam hetedik órában is mert megvártam Ádámot, aztán kimentünk a buszmegállóba ott beszélgettünk, majd találkoztam Nándival is... kb. ha másfél éve beszéltünk utoljára xĐ
Akkor Ádám elment én meg még maradtam és beszéltem Nándival, jót dumáltunk ^^ jó volt végre beszélgetni volt oszitársal is >.< ő volt az egyike pár embernek aki nagyon jó haver volt *w* xDDD meg valsz szüretin is összefutunk ami majd hétvégén lesz, ill. azt mondta hogy majd felhív aztán talizunk xĐĐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése