2011. szeptember 2., péntek

Húú... ennek akartam egy jó címet adni mert álmomban volt az előbb 20 perce mikor aludtam de már nagyon elfelejtettem szal mindegy. Ma felkeltem 6körül tévéztem majd szép lassan elkészültem talán korán is mert 7kor már kész voltam majdnem mindennel csak annyi volt vissza h WC xĐĐ meg fogmosás meg a kajámat berakni a táskába. Ez furcsa mert tavaly volt olyan hogy épp h becsengetésre beértem meg egyéb finomságok...mikor kinyomom az ébresztőt h alszok még öt percet amiből fél óra lesz és mi egyéb. Na szép lassan beértem, a B épületbe mentem mert európai ismeretekkel kezdtem amit még 9. előtt kellett felvenni vagy pedig sport.. de ennek örülök mert aki sportra ment az kedden szop 8-9 órában magyarul xĐ . Itt mondjuk meg tanulni kell de remélem nem lesz nagyon szar. Utána egy magyar óra következett új tanárral vagyunk, hááát olyan elmegy óra volt, majd ezt egy kémia óra következett ami tök homály az egész mert nem értem, fizika az jó volt mert volt egy két kísérlet és ennyi, majd egy utolsó töri, ami az se volt rossz. Meg ma béreltünk suliszekrényt közösen Dorinával aztán pár könyvet ott is hagytunk. Majd kisétáltam Dorinával a buszmegállóba aztán hazajöttem, mamámat be kellett vinni a balesetire majd hazahozták a mentők és mint kiderült hétfőn is vissza kell vinni. Miután hazaértem gépeztem egy kicsit, majd behoztam Micut tévéztem majd aludtam egy kicsit de felébredtem mert apum elkezdett füvet nyírni meg jött a szomszéd nő meg a kislánya cicát simogatni mert nekik nem lehet mert a kutyájuk enyhén megenné. Jajj meg olyan jó,hogy jön a KanonxKanon bár nem hinném hogy el tudok menni...nincs pénzem :S amúgy se vagyunk milliárdosok meg lehet ez miatt őszi conra se tudok menni..cosplayezni jó lenne de hát ha nincs pénz úgy nehéz, jövő nyárra meg el kéne menni mekibe dolgozni basszus xĐĐ vaagy valahova itt szekszárdon a Park centerbe mondjuk vagy valahova... na mindegy ez még kérdéses, hogy mi lesz de azt hiszem ez mind jövőre fog kiderülni. Na mára ennyit! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése