2011. szeptember 6., kedd

Nem tudom mikor írtam, de leírnám a hétfői és keddi napomat. Hétfői nap..hát őőőőő xD bementem a suliba és hazajöttem xĐ A mai napra jobban emlékszem na xĐ Ma első óránk ének volt ami jó volt úgy ahogy. Utána volt eeeeegy magyarunk ami hát ja érdekes volt, de nem olyan rossz xĐ új tanárt kaptunk.. bár a régit jobban szerettem de mindegy, utána töri vagy 2 oldal vázlatot írtunk amit meg kell péntekre tanulni >.< Utána angol... na először is a b-sekkel vagyunk és ott jópár emberkét nem szeretem egy rossz pont megvan, 3 van és mind a három ugyanez xĐ a tanár jól tanít eddig..bár holnap felelések lesznek O.o meg ismételünk meg eldöntöttem hogy jövőre fel szeretném venni emelt szinte az angolt szerintem bár még nem biztos, aztán kémia ahol felelés volt, és majdnem én feleltem bár ha én feleltem volna az se lett volna nagy gáz mert tanultam és tudom az egész anyagot. Utána tesi volt amin játszottunk a végén, majd egy biosz ami hát ja érdekes és húú meg kell tanulni a vázlatot amit írtunk O.o meg kell angolt tanulnom, akkor bioszt, meg megírni a magyar házit. Bár az angolt úgyis Tomival fogom meg minden, most még megeszem a skittles-t amit vettem >.< aztán megyek tanulni szerintem. Tominak meg sok sikeeeert ma mert vizsgázik.. és kiderül h lesz-e jogsija vagy sem xĐ
Adrinak meg köszönöm h mindig cserél velem kaját *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése