2011. október 2., vasárnap

az élet egy nagy rakás szar..... -.-

tök jó hangulattal felkelni vasárnap.... nincs is annál jobb.... ám mikor annyira elkúrják a kedved....... anymmal összevesztem már hozzám se szól szinte, apámtól is csak a lecseszést kaptam, nővéremék nem jönnek ma be.. tegnap bent voltak Szekin de hozzánk nem jöttek be mert nem volt idejük.... Én ezeket a dolgokat lecseszéseket és hasonló finomságokat folyamatosan csak próbálom lenyelni de már nem tudom.... Tök egyedül vagyok..... most ilyenkor ezeket a dolgokat kinek mondjam el?!?!... kinek tudnám elmondani?!?!.... persze nővéremmel sok mindent meg tudok beszélni de mikor hív talán kéthetente, meg egyszer kétszer rám ír msn-en vagy facebook-on... azzal nagyon sokat érek mondhatom. Mondjam el Tominak?!.... inkább kihagynám.... Krisztit nem akarom még ezzel is nyaggatni így is elég neki szerintem a suli meg a meló meg mi egyéb..... noha neki sok nyugtatást köszönhetek, mert igaz, hogy csak msn-en beszélek vele régebben nagyon sokat és volt hogy ő jobban megnyugtatott mint más, Momoval igaz sokat beszélek úgy ahogy... mármint így naponta üzengetünk de ott meg nem tom leírni mármint ja..... meg az ilyen dolgokat én telefonon beszélném meg... de most ilyenkor lenne az h kit is hívjak fel?!?!.......  az a baj h ezeket az itthoni dolgokat én nem bírom sokáig, úgy érzem hogy most is anyám kb. rajtam vezeti le hogy tesómék nem jönnek be vagy nem tudom.... egy darabig minden tök jó volt most meg ismét a feje tetejére állt minden... írni sincs kedvem.. de ezt valahol le kellett írnom..... magamba tartani nem tudom... és most igazából nagy részt nem tom kik olvassák, pár emberről tudok aztán annyi....... nem is érdekel mármint örülök ha valaki olvassa a blogomat és van ideje az én idióta napjaimat olvasni ami néha jó de olykor viszont szinte nagyon szörnyű, néha  pár sor máskor pedig igazán hosszú szövegek. Elméletileg jövőhéten pénteken nem megyek suliba, mert megyek Pestre Ádámmal és Zsókával, remélem jó utunk lesz és legalább Pesten elfelejthetem egy kicsit az itthoni dolgaimat stb....... eléggé szar napjaim voltak... pénteken mentőt kellett hívni mamámhoz, szombaton semmi nem volt ma me vasárnap.... hagyjuk inkább. Nincs értelme semminek.. csak a szombatot várom találkozhatok legalább azokkal akikkel nagyon ritkán. Igazából... visszatérve az elejére egy kicsit.. most ki az akit felhívhatnék hogy találkozzunk és elmondhatnám gondom bajom?? szinte senki, akit felhívnék 90% nem Szekszárdi. Vagy Budapest, Paks vagy nem tudom.... lényeg a lényeg messze van.....
Néha már azt érzem, hogy a legjobb lenne megszabadulni mindentől.... vagy ,hogy tulajdonképpen minek is születtem meg?!?!...... és hasonló dolgok.... de inkább nem írnék több felesleges dolgot, majd később remélhetőleg még írok.

2 megjegyzés:

  1. én mennék szívesen, hogy meghallgassak mert az a háromnegyed óra busz út semmi, csak éppenséggel örülök, hogy élek.....

    VálaszTörlés
  2. nyúú *-* köszönöm, mondjuk igen nem csodállom, jobbulást :):)

    VálaszTörlés