2011. október 3., hétfő

Helloo ^^ Nos akkor blogoljunk így tanulás előtt... igen sok tanulnivaló vár rám OO'' csak biosz,angol,kémia,töri,magyar..... -.- megint... ááááhh..:@  ilyenkor falnak tudnék menni kb. xĐĐ
na de mai nap.. reggel beértem suliba... egy rajz órával kezdtünk ami szar volt xĐ közben németet tanultam, második óra német megint össze lettünk vonva a kezdő németesekkel...-.- örülök neki... a tanárjuk hiányzik elég régóta.. aztán egy infó amin elvoltam majd egy matek... amit kezdek érteni xĐ és csütörtökön írunk dolgozatot... blőőőő..... akkor utána fizika lett volna elmentünk fogászatra és föci se volt... ja majd kell mennem fogat tömetni de én egyedül félek elmenni O.o  xDDD félek a fogorvosoktól na >.<
akkor egy eu... ami elment..úgy ahogy.... de viszont kb. elhúzta az órát azok miatt akik pofáztak szal nagyon fasza. Akkor még fogászatra visszatérve mivel a volt sulimba mentünk ezért beszéltem egy kettő tanárommal.... mondjuk ja elment xĐĐ
Majd hazaértem később és ettem kígyórétest xĐ meg gépeztem és most meg tanulni fogok, meg el kell olvasnom a héten még egy kötelezőt O.o a Tartuffe-t ....nincs kedvem bár mivel pénteken nem meek suliba ezért sztem akkor fogom elolvasni vagy nem tom...passzolom igazából xD na azt hiszem most mára ennyi... ja meg megnéztem azt a filmet amit Zsófi ajánlott a Sakurant ... és tetszett *w* igaz h 18as de sztem rohadt jó *-* meg hétvégén megnéztem a Hopp! c. filmet is végre nem mozisan *w* anno mozisan néztem a netem de aztán úgy nem szeretem és inkább megvárom míg le tom szedni rendesen, ez van a harry potter 7. part 2-vel is xD mozisan blőő utálom és majd leszedem később... meg már annyi film lett rárakva a gépemre hogy már külön mappát csináltam aztán majd csak lesz velük valami... vagy nem xĐ majd kiderül. Na de télleg tanulnom kell... így 17:05...ideje lenne nekiállni és végzek 20:00ra remélhetőleg ^^

1 megjegyzés:

  1. nem csak te félsz a fogorvostól nyugi xDD és örülök h tetszett a Sakuran :))

    VálaszTörlés