2011. október 11., kedd

hali, nost asszem írok és leírnék egy hétvégét meg a hétfőt meg a mai napot azt hiszem ^^
Nos ugyebár pénteki napon itthon tartózkodtam bepakoltam mindent a táskámba és felszálltam egy vidéki buszra amivel lementem a végállomásra. Ádám már ott volt majd később megérkezett Zsóka is. Jött a busz felszálltunk elindultunk. Az út viszonylag jó volt és elvoltunk amíg Pestre nem értünk esett az eső nagy dugó volt stb.... így mire beért a Népligetbe a 16:30helyett 17:30ra ért be aminek nagyon örültem mondhatom.... meg pisilnom is nagyon kellett már >.< Beértünk én mentem metróhoz mert ott találkoztam Tomival elmentünk örsig ugyebár be Árkádba én gyors el wc-re majd kfc-be kajáltunk *w* én longer menüt ettem ő meg twister boxot. Utána célirányosan Csömör felé mentünk. Odaértünk őő asszem pipáztunk is egyet meg én megnéztem a Szilaj végét >.< meg ettünk skittles-t meg tortilla chipset. Aztán másnap reggel készülődtünk meeeeeg elindultunk conra. Odaértünk rohadt hideg volt, kicsit körbenéztünk majd pipáztunk (mentás dohány *w*)  akkor őő többi kicsit kiesett sokat voltam kint szinte 80%-ban kint voltunk. Megjöttek Gáborék is majd Zsófi is és elvoltunk meg később Kittiék. Tök jókat dumálgattunk *-* Meg olyan régen találkoztam emberekkel, meg Gerivel is meg minden xD Lényeg a lényeg elvoltunk, cosplay-nál Zsófival megnéztük Rose-t  meg lett közös kép is Bálint csinált...>.<
(nagyobb méretért szerintem katt a képre ha nem akk megszívtad xD)
Igen látszik már két pulcsiban voltam annyira fáztam. Mászkáltunk egész nap, dumálgattunk, hülyültünk és mi egyéb. 15:00 után Kriszti is beesett mert melózott még aznap és így jó volt vele megint talizni. Utoljára azt hiszem nyáron taliztunk. Momoval nem tudtam talizni mert nem >.< mi ezt már megbeszéltük :D de majd bepótoljuk. Jajj majdnem kihagytam a legjobbat xD  Nagyba beszélünk Zsófival és ő állt az a beton pad mögött én meg előtt. Padon a vízipipa valahogy tök véletlenül meglökte a pipát ami leesett. Rám kb. ilyen szívroham vagy nem tom de nem lett semmi baja csak szétesett xD De egyik része sem törött el stb.... xD vicces volt szerintem utána már xDDD Onnantól kezdve kicsit messzebb állt a pipától mindig xD Na akkor este eljöttünk Tomival olyan 18:30 körül vagy előbb bementünk árkádba.... kfc-be kajáltunk megen xDDD Aztán elmentünk Csömör citybe majd igazából fogalmam sincs mit csináltunk xD Annyira rémlik hogy megcsináltam az angol házimat, meg addig Tomi kínait tanult éééééés álmos voltam meg zuhanyoztam és ennyi xD de szerintem aludtam mert tényleg nagyon hulla voltam O.o  Vasárnap úgy volt,hogy felkelünk 8:30kor de abból 10:20 lett asszem de az is azért mert egyik osztálytársam hívott. Aztán megkaptam Adritól a házikat és azt csináltam meg kajáltunk ééééés mentünk is a népligetbe. Majd én hazajöttem a busszal, anyumék kijöttek elém és go haza. Hétfőn semmi érdekes nem történt, ma meg nem mentem suliba mert reggel annyira szarul voltam, hányingerem is volt....majdnem visszajött az előző napi kaja is szal kurva jó. Most meg tanulgatok éppen bioszt mert holnap lesz, aztán elkérem még a mai házit és holnap már suli mert a ami napra anyum igazolja meg volt itthon gyógyszer is szal jó vagyok >.< de már télleg jobban vagyok amúgy. Meeeeg holnap hoznak anyumék Bonyhádról egy kiskutyát *-* németjuhászt :D igazából azért mert szegény Lady T.T nem húzza már sokáig szerintünk nagyon rosszul van szegénykénk :(:(:( de most is mindig adok neki diót xDD nagyon szereti :DD   na de azt hiszem most ennyi... jajj meg anyum nevet ad neki először Lénát akart most meg Leila hát mondom  b+ egyre jobb neveket találsz ki...-.-  xD én a Lolira gondoltam >.< találtam neten a kutyanévnapok között xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése