2011. október 7., péntek

nos ígértem hogy majd írok valamikor... hát abból péntek reggel lett, leírnám a tegnapi napomat...na tehát...xD tegnap nagy nehezen felkeltem bevándoroltam első angol órára xD második órában megírtuk a matekot amiből kettő feladat tuti jól lett xD
szóval én már reménykedni tudok csak, utána német óra volt ahol persze felolvastatta velem a tanár a házit.. ilyen történetet kellett írni meg megadott kb. 10 szót és azokat is bele kellett rakni xDD hogy nekem az milyne egy szöveg lett.... xD akkor volt egy infó meg ismét egy matek mert csütörtökön kettő matekom van O.o aztááán magyar ami no comment és egy osztályfőnöki.... de én hülye elfelejtettem bemutatni hogy ma nem megyek mert ,,elutazok'' Pestre ^^ :D Hétvégén con :3 nem tom mit várok el a contól... a tavasziból kiindulva xD na de mindegy nem gáz xDDmeg is van úgy nagyjából hogy hogyan meek fel Pöstre mármint ruha terén, meg ma ugyebár nem mentem suliba mert pakolok meg minden... hát még semmit sem pakoltam, hozzátenném úgy volt hogy én tegnap bepakolok mindent xD ehelyett a táska még mindig üresen áll xDDD De össze vannak írva a dolgaim legalább amiket viszek ˘-˘ meeeeeg könyveket is vihetek #.#  mert vasárnap ugyebár nem megyek ki és anyum a hétfőmet már nem fogja igazolni így vasárnap még tudok tanulni, aztán Ádámmal lebeszéltem, hogy melyik busszal is jövünk haza vasárnap szal minden jó, meg felérek kimetrózunk majd Örsre és KFC *-* itt nincsen és általában ha felmegyek kajálunk egyszer :D a Krushers az rohadt finom és csakis a kávés :P:P:P Többit is kóstoltam így mástól mindig de az szaaaar volt xD kávés a favorit >.<  aztán húú mai nap forgalmas... mindjárt át 10 körül anyummal Judithoz felváltatni a pénzt majd vissza akk még készülődnöm kell majd ki buszmegállóba távolsági busszal le a végállomásra és egyéb finomságok xD meg Herceg velem alszik meg minden múltkor mondjuk befoglalta a cuccaimat:




De mr nem a cuccaimon fekszik hanem mellettük meg reggel aludtam és engem figyelt xD tiszta aranyos volt xD utána odaraktam rám és elaludt a hasamon meg én is vele XD szal tök jók vagyunk xD na de télleg lépek mert pakolnom kell mert nem fogok elkészülni és itthon hagyni sem akarok vmit >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése