2011. október 13., csütörtök

hmm..kedden írtam utoljára tök jó >.< nos igazából ebben az elmúlt két napban az történt hogy szerda...hmm... azon a napon suli terén igazából nagyon izgalmas nem történt azt hiszem, szóltam magyar tanáromnak hogy nem írtam meg a nyelvtan tz-t és kérdeztem hogy mikor írhatom meg mondta hogy még nem tudja de majd szól.Mondom jólvaaan xD magamba így: nem kell azért majd annyira sietni. Szerintem el is fogja majd felejteni vagy valami nem tudom, aztán hazajöttem egyedül voltam anyumék elmentek Harkányba meg Siklósra dolgot intézni aztán volt egy balesetük O.o ezt nem írnám le... semmi vészes igazából és nem lett semmi bajuk. Az kellett volna még basszus. Aztán jöttek haza és meghozták a kiskutyát Lénát *-* Vagyis Léna lett a neve mert anyum úgy nevezte el, majd a blogbejegyzés végére rakok be róla képeket. Aztán itt volt nálam meg elaludt persze először nagyon félt meg minden. Aztán.... Tomival is beszélgettem meg elment kínai órára aztán mondta hogy 21:00-re hazaér és akkor beszélünk... ja  faszt...-.- na mindegy igazából fél 10 körül lépett fel de én 10kor már le is léptem. Aztán ő meg csütörtökön hajnalba repülővel bécsbe majd onnan pekingbe. Aztán majd kiderül, hogy mennyire tudunk beszélgetni. Baszki a német is... írok mondatot ilyen kötőszavas mondatokat gyakorlunk ugyebár fordított meg kati sorrend erre a mondat elejét elrontom de a kötőszó után meg jó.. akkor hogy is van ez? kell ám ehhez tehetség mi? XDD Aztááán pedig hmm... mai nap elmaradt az ofő óránk mert ofő ismét nem volt a mai nap. Jövő héten írunk matekból tz-t, föciból tz-t bioszból egy dogát , németből felelünk lehet szal fasza kis hetem lesz. Angol szavakat is kéne nagyon tanulnom meg minden aztán ja, szerintem pénteken vagyis holnap angolozok, szombaton tanulok hétfőre meg megtanulom a bioszt, vasárnap matekozok apummal meg akk a föcit is tanulom, mert úgy volt, hogy hétfőn lesz föci tz de mivel egy anyag kimaradt mert akkor fogászaton voltunk és a tanár azt hitte vettük meg minden ezért most azt vesszük, hétfőn befejezzük meg aztán összefoglalás és szerdán tz, szerdán lesz a biosz dogám is azt hiszem. Akkor irodalmon prezik voltak az egyiket én adtam elő... hurráááxDD na jó igazából semmi gáz nem volt vele na. Aztán haza jöttem és most itt vagyok.  Én hülye megírtam az angol házimat ami kedden lesz, szóval ilyenkor gratulálok magamnak. Meg most akarom a németet is, a kémiát lemásolom de ha én felelnék mondanám hogy két órát is hiányoztam bla bla bla. Na akkor rakok be képeket Lénáról ^^  Egyenlőre kettőt rakok csak be >.< szar a minősége mert webkamerás kép xD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése