2011. október 5., szerda

őőő hello..... gyorsan írok mert igazából tanulok vagy valami olyasmi félét csinálok xĐ Nos... húú tegnap kedd volt nem?! xDD szerintem tegnap nem írtam na szóval igazából tegnapi nap... nem tudnék mit mondani, négyes lett a kémiám *w* tiszta happy voltam már hogy az én kémia dogám négyes lett *-* xDD
Bár úgy tanultam rá mintha témazáró lenne és úgy is tudtam de mint kiderült nem az volt persze értitek tök könnyű anyag amit meg is értettem erre az nem tz.... na jólvan ám... xĐakkor tegnap jöttek ki hozzánk a mentők mamámhoz... leesett a vércukra de nagyon durván, ma is jöttek mondta anyum h bent tartották a sürgősségin, meg  infúzión volt mikor levették megint bekómált szal kurva jó mondhatom meg anyumat tíz perc után kiküldték most délután mert csak addig lehetett ott vagy vmi ilyesmi volt, akkor mai nap...őő nem tom tesivel kezdtünk ami jó volt igazából, aztán angol amibe bele vagyok kavarodva de rendesen szóval hétvégén lesz egy jó kis angol tanulás xĐĐ húú volt föci ami a szokásos meg biosz is,, hát nem szeretem a bioszt... jajj de holnap már csütörtök ha még az a nap eltelik akk tök happy vagyoook *-* meg meg.... ja mert pénteken nem megyek suliba megyek fel Pestre.. hú arra is be kéne íratnom az igazolást előre O.o szerintem... mert ha nem akk lehet ofő szólni fog, ja szal jó lesz... szeretek Pestre járni *-* az olyan mozgalmas meg mi egyéb... ja ma meg megvártam Ádámot addig Csabival meg Gáborral beszélgettem aztán ők elmentek a buszra én felvonszoltam magam a 40es teremhez xĐĐ majd dumálgattunk Ádámmal aztn hazajöttem és így ennyi nemrég kezdtem el tanulni de addig jutottam el hogy megnéztem a német házit hogy mit is kell csinálni és igazából valamilyen történetet kell írni megadott pár szót hogy szerepeljen  benne... és kénytelen vagyok megcsinálni mert ha nem akkor nagy egyes O.o ja matekból is tanulnom kell mert holnap dogát írunk második órában.. gyökökből aztán kéne minimum a hármas mert egyest nem szeretnék a négyes dogám mellé >.< aztán majd kiderül hogy fog sikerülni :D remélem hogy eléggé jól ha nem akk mérges leszek, még megtanulom abból a definíciókat meg megnézem a mintapéldákat és próbálom megérteni az egész anyagot, reméljük sikerrel járok... ha nem akkor próbálok bízni a szerencsémben xd na de szerintem nekiállok a német házimnak mert angolból is kaptam vmi szart szóval igen meg kéne csinálni, na akkor majd vagy csütörtökön délután vagy este írok még vagy pénteken pestről vagy nem tudom de majd valahogy jelentkezem remélhetőleg előbb utóbb :3 

Ezt a számot annyira szeretem *-*

Na meg tegnap leszedtem a GazettE Toxic albumot két szám nem jön be annyira de az Untitled az igen >.< jó kis depis szám :P:P meg még még egy van ami joban tetszene de most nem jut eszembe melyik... na majd akkor már téll később xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése