2011. október 17., hétfő

nos nos mit is írhatnék....mesélhetnék sok mindent... igazából most nem fog sok dologból állni ez a bejegyzés. Vasárnap tartottuk tesóm szülinapját de délután már egy szörnyű hír fogadott minket miszerint,hogy mamám meghalt. Már több hete bent volt a kórházban, és felborult neki sokszor a cukra meg igazából minden a szervezetében + még felfekvése is volt. Nem tudom tudjátok e , hogy az mit takar de nem szívesen fejteném ki. Anyum vasárnap nagyon ki volt...eléggé, bár azért szerencsére ma már jobban van meg minden hasonló. Aztán hétfőn lesz a temetés meg minden... :(
Mai napom a suliban se volt az eleje valami jó, Ádámmal is beszéltem majd Dorináékkal. Aztán szerencsére kicsit elterelődtek a gondolataim meg minden. Így kevésbé gondolkodtam ezen, nagy nehezen sikerült már túllépnem is ezen aminek nagyon örülök. Ma írtunk fizikából dogát számolásokból.... hát had ne mondjak semmit sem inkább. A nap eltelt ennyi >.< Léna nagyon rossz azt kell mondanom... sokat rágcsál..persze elfogadható egy 10 hetes kutyánál de mikor egyszer úgy megcsípte a lábam hogy belilult egy helyen na az már nem vicces. Le is szidtam persze szóban hátha megérti vagy valami. Hamarosan pedig már fogom vinni sétálni. Remélem nagyon hozzá fog szokni. Aztán szerdán megyünk majd szemétszedésre meg utána lesz főzőcskézés... hát csak azért megyek,mert reménykedek,hogy kapok föciből ötöst xD
Kicsit gonosz vagyok tudom.
Aztán ma végre sikerült beszélnem Tomival aki jelen pillanatban is kint tartózkodik Kínában. Egy nemzetközi versenyen fog részt venni. Meg vett evőpálcikát nekem *w* wíííí *w*  persze még akar pár dolgot venni de hát én hiába mondhatom,hogy nem kell meg hasonló...olyan szerintem kb. mintha a falhoz beszélnék. Nos azt hiszem mára nincs több mondanivalóm ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése