2011. november 9., szerda

hali ^^ furcsállom,hogy mostanában ennyit írok de na ez van. Húúú a mai napom érdekes volt. Baszki most jutott eszembe mit akartam ma kérdezni Adritól de úgy látszik ez kiment a fejemből. Nos háát ma tesivel kezdtünk érdekes volt mit ne mondjak, mondjunk kosaraztunk ami nekem sima ügy mert ugyebár én régen kosaraztam szóval nekem ilyenkor azért vmennyire könnyű dolgom van. Aztán volt egy angolom had ne kommentáljam, utána német dogát írtunk ami mint kiderült 5ös lett *-*
Nagyon örülök ám neki, mondjuk szinte csak ötösöm van ebben az évben meg egy két négyes. Akkor aztááááán őőő jhaaa föci volt, húúú meg kéne írni azt a valamit hétfőre O.o áááá nem akaroooom xD
Magyaron meg tök jó volt mert rendes diavetítés volt bár kurva sokat írtunk xDDD
Bioszon úgyszintén. Akkor Adrival elmentem boltba meg kaptam tőle szenyóóóót *-* mert majd éhen pusztultam, aztán vártam Ádámot aki mint kiderül versenyre megy szal feleslegesen maradtam bent, ááá bakker kb. ezt gondoltam de segáz nem ő tehet róla meg minden na értitek. Utána haza jöttem... beszélgettem meg kajááááltam, krumplis tésztát :):)  Húú ilyenkor eszembe jutott mamám.... mert ő mindig nagyon finomra megcsinálta meg minden és úgy anyum nem tudja megcsinálni >.< meg a bablevest sem >.<
Wáá legyen szombat... mert remélem akkor itthon mexikói chilis bab lesz a kaja, már hét eleje óta azt akarok enni, pénteken meg lehet sütök palacsintát mert azt is akarok enni és imádom azt is. Meg holnap sütnék én szívesen de pénteken eu-ból is meg töriből is tz-t írok szóval ja.... holnap tanulás lesz 1000el, + kémia+fizika.
A fizika dogám nem lett karó *-* ennek örültem mert számolások voltak amiket nem nagyon értek meg minden szal értitek. ^^ Na azt hiszem ennyi lenne xD majd kéne még vmit írni mert tudom hogy akartam vmit de már kiesett :O álmos vagyok, még átnézem a matekot azt csá  xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése