2011. november 8., kedd

Tegnap írtam..... kihinné hogy egy nap leforgása alatt mennyi dolog történhet..... nem hinné az ember. Furcsa...mintha most kicsit másképp írnék mint azelőtt. Talán mert megváltozott a hangulatom is az utóbbi egy két órában. Érdekes.... igazából már mintha tegnap kezdődött volna ez az egész. De először egy más dolgot mesélnék.... amit igazából nem értek, hogy egy huszonéves csaj hogy is lehet féltékeny egy 16 ( jövőre 17.) éves lányra min én??  Érdekes módon vittem sütit Tomiékhoz hétfőn meg már ő is?! Nos, hogy is van ez? Féltékenység mert engem jobban szeretne az anyja mint őt? Valószínű és ezt nem akarja, nos véleményt nem mondok mert ma kicsit megkaptam anyumtól, hogy nem illik mást így a háta mögött kibeszélni nem szokásom de ezt mesélem nekik azért. Lehet azt hiszi, hogy ,,nyalni'' akarok?? Hát azt jól megszívta mert ha arról lenne szó akkor már februárba vagy még a nyáron ezt tettem volna, de nem. Én szimpla kedvességből vittem sütit és tervezem is. Dicsértek is mondjuk ami jól esett mert hát nem szoktam gyakran sütni és ezt is először próbáltam és egyedül csináltam jól is sikerült. Ja igen elfelejtettem megemlíteni akiről itt szó van az Tomi bátyjának a barátnője. Aki hát.... mikor először találkoztam vele khm... hadd ne mondjam nem lett meg a jó véleményen róla. Mint tudjuk az első benyomás a legfontosabb na igen, itt az kevésbé volt meg a jó részéről. Utána meg, hogy miket hallottam vagyis én nyáron segítettem néha mosogatni vagy pakoltam és hopp hirtelen ő is elkezdett... véletlen ? Nem hinném, azért eléggé feltűnően csinálja. Na de megpróbálok nem foglalkozni vele persze azért piszkál egy kicsit de most könyörgöm mit tudok csinálni? Lesüllyedni nem fogok az ő szintjére már bocsánat.

Ami a másik dolog... lehet én vagyok túl féltékeny vagy valami és ez miatt alakult ki néhány dolog vagy nem tudom. Semmit sem tudok, semmit sem értek. Sok véletlenek voltak... talán túl sok is.....
Nem tudom ilyenkor mi lenne a helyes. Először is az hogy a lehető legkevesebbet beszéljek vele vagy hát a fene tudja. Néha nem látom folytatását ennek a kapcsolatnak, nagyon nem. Nem tudom mit csináljak... megint az lesz egy pár napig vagy mit tudom én... suliba biztos nem leszek ez miatt egy mosott szar mert ezt már félrerakom a suli mellett és inkább próbálok szórakozni a barátaimmal + a dolgozatokat megírni vagy felelni amihez hát valljuk be nagy kedvem nincsen meg hasonló. Ezt a témát inkább nem fejtem bővebbre konkrét dolgokat se mondok, de aki elolvasta ezt és a héten találkozik velem mondjuk és erre rákérdezne,hogy fejtsem ki bővebben azt eléggé megszívta mert ezt senkinek. Jobb ha magamban próbálom tartani. Mást ez a dolog ne érdekelje ha van valami és rákérdez úgyis elmondom neki / vagy nem de az már más tészta ha másról kérdez vagy valami. Azt hiszem ezt most nem húznám tovább.....

Holnap lesz KanonxKanon koncert :)  Jó is lenne elmenni... de , hogy én valaha eljussak vagyis inkább holnap egyenlő a lehetetlennel. Jó lenne bár azért valljuk be az An cafet mégis jobb lenne látni. Arra szívesebben elmennék. Na jó befejezem mára ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése