2011. november 10., csütörtök

Na ismét jelentkezek, úristen mi történt velem eddig, hogy naponta írok?!?! :o  :o  Jó kérdés fogalmam sincs xD Na mesélem is a mai napomat ami nem is volt olyan érdekes mármint nem tudom, hogy kit mennyire érdekel amiket írok na de mindegy. Húú angollal kezdtük.... hát nem kommentálom xD Érdekes volt és most kifejezettem gyorsan haladtunk vagy nem tudom mi volt, lehet az volt,hogy első óra a napon aztán ja. Matek doga utána... amit sikeresen elrontottam.... nem vontam gyököt sehol O.o idióta vagyok,hogy egy ilyet elfelejtettem xD de mindegy nem érdekel U.U Nem rontja el a kedvem, majd német ahol kikaptuk a dogákat és 5ös lett, tanár mondta a mai dogát annak a lapnak a hátuljára írjuk és az is ötös lett *w*  Meg hétfőn is írunk szavakból.... ez már a 3. dolgozat egymás után o.O na mindegy így jártunk bár azokat a szavakat nagyjából tudom szal nincsen gáz, akkor volt egy infó ahol Zolika odaült mellém mert Haraszti nem jött... nem kommentálnám az órát sem, bár jól telt xD
Akkor mégegy matek...fúj hagyjuk... aztán egy magyar.. hmm..kivételesen jó volt xD
Meg egy ofő ami szintén semmi majd még találkoztam Ádámékkal a folyosón és beszélgettem velük majd jöttem haza, kicsit beszéltem Tomival, megírtam az irodalom házimat, tanultam kémiát majd 3 óra töri tanulás következett.... -.-
Az előbb meg olvastam eu-t meg irkáltam meg hasonló, aztán kíváncsi leszek a holnapi napra de nagyon na mindegy azt hiszem most ennyit írok igazából mást nem nagyon tudnék írni meg minden szal értitek na >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése