2011. november 29., kedd

haliii >.< Húú kedd volt ma vagyis még van, nos hmm... ma első órám ugyebár ének..hát majdnem elaludtam kb. xĐĐ második óránk magyar volt összefoglaltunk aztán csütörtökön tz, húú nem kéne elfelejtenem viszont,hogy holnap nyelvtan lesz :O >.< Aztán még ma is voltak nyílt napok be is ültek jó páran, akkor utána meg egy töri volt ahova a volt töri tanárom is beült akit nagyon szerettem meg a volt magyar tanárommal is találkoztam és őt is nagyon szerettem xĐ Nem mindenkit szerettem általánosba de azért jó pár tanárt igen, bár visszamehetnék oda.... mondjuk meg is változtatnék egy-két dolgot szerintem igaz most még nem tudom mit de valamit az biztos, akkor english lesson..hmm..feleltünk aztán jöttek be az angolosok mármint a haladósok közül az egyik csoport h össze vonva vannak velünk akk átmentünk 16osba majd mondta a tanár h feleltet még. aztán én is feleltem. Szövegből és annak szavaiból feleltetett és én is feleltem felmondtam neki a szöveget erre odaadja a  munkafüzetét és alakítsam át a mondatokat amit mutatott azért,hogy-os alakba.. gyors átalakítottam neki és én idióta még mondtam neki h szavakat nem kérdez?! Tudom hülye vagyok, és ilyet szól,hogy tőlem kérdezhet régebbi szavakat? xD mondtam hogy leginkább a szövegre koncentráltam magyarán neeeeeeem xĐ
5öst kaptam viszont *w*  volt egy kémiánk ami elment..olyan félig alvásos kémia óra, majd tesi ami ömm.. kb. mi semmit se csináltunk mert még a tanár osztályozott pár embert nekünk meg már megvolt az ötösünk, remélem holnap játszunk *w*
Akkor biosz, semmiii majd mentem fodrászhoz és le lett vágva a hajam vagyis a hosszából nem csak igazítva lett meg frufru meg minden de így is annyi hajam volt a földön O.O xĐĐĐ
Na asszem ennyi lenneee ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése