2011. december 5., hétfő

Wien~Vienna~Bécs

Most leszek pofátlan és a pénteki nappal kezdem xD nem a csütörtökivel vagy tököm is tudja hogy melyikkel xD
Na a pénteki délelőtt a suli része igazából elég hamar eltelt meg vártam is nagyon,hogy elteljen xD
Akkor hazaértem erre anyum közölte hogy kettőre rendelt taxit ( jelenteném hogy 13:36kor értem haza szal nagyon fasza xD)
Akkor gyorsan még összepakoltam és azt hittem,hogy mindent elvittem de tévedtem mert később kiderült itthon hagytam pár dolgot xD Akkor busz... megérkezett szokásos késéssel és mint kiderült csak 17 ember fér fel, mert mért is ne tolakodnának az emberek anyum berakta volna a cuccomat de nem fért be aztán az emberek basztak kiengedni hogy elvegyem a cuccomat aztán egy srác segített odaadni (kösz xD nem tom ki volt xĐĐĐ) Akkor felszálltam elindultunk telómon neteztem meg aludtam egy órát meg beszéltem anyummal is egy 10 percet. Akkor Tomival megbeszéltük,hogy a metrónál tali akkor odamentem de hát az is szép volt xD Egy pasi kiabált a másikkal akk egy harmadik meg pénzt akart kérni tőlem.... már tudom az ilyeneket hogy kerüljem el xD
Akkor végre tali Tomival majd metró, akk egy csajnak a táskája asszem az volt beszorult a metró ajtóba, de nem értem, hogy lehet valaki ilyen szerencsétlen balfasz... aztán még a metrósofőr a hibás mikor szerintem a csaj volt balfasz na mindegy, akkor elmentünk Árkádba ahol ott volt egy kutyus tök cuki és én úgy gondolom és reménykedem hogy volt gazdája csak ő elment bevásárolni vagy venni valamit de ezt is meglátta két ember elszidták hogy milyen egy mocskos szemétláda ember majd asszem az információs pulthoz?! mentek panaszkodni xD
Akkor elmentünk mekibe ettünk olyan big mac menüt ilyen kuponosat vagyis üdítő, krumpli, big mac, sajtburger, meg olyan almáspite és ugye mindegyikből kettő... na ezekből kb. a kettő hambit meg az üdítő volt az amit mindet én ettem/ittam meg a többit meg nem xD
Akkor mentünk Csömör citybe, lepakoltunk Zeusz nagyon örülhetett nekem mert eléggé szétnyalogatta a kezemet xD Akkor még visszamentünk szendvicseket csinálni, majd vissza fel. Akkor elvoltunk meg beszéltem anyummal is meg ittunk facsart narilevit xDDDDD na jó érdekes neveket használok ám xD
Akkor alvás ... ja xD Na aztán  másnap 4:15kor keltünk nagy nehezen...xD felöltözünk elkészültünk majd 5:00kor kocsival go a nem tom melyik tesco aztán meg a buszra és go Bécs. A buszon én is meg Tomi is aludtunk, egy helyen megálltunk wc-zni de hát nagyon sokan voltak O.O
Akkor nagy nehezen odaértünk xD Először mi a Schönbrunn-i kastélyhoz mentünk és Tomival be is mentünk anyuja meg az Ildi addig puncsot ittak bár mi is előtte meg ettünk egy ún. Ofenkartoffeln nevű krumplis kaját xD
Akkor bent a kastélyba meg olyan volt,hogy ilyen telefonszerű izé bepötyögted azt hogy melyik szobába vagy és ott mondták neked magyarul. Aztán kimentünk ittunk puncsot megint nézelődtünk meg ilyesmi, majd mentünk a buszhoz és akkor aztán mentünk a mariahilfer strasse-ra ott még néztünk így a városba amit mutatott az idegenvezető majd elmentünk a városházai kari vásárra azután pedig vissza a maria....-ra. Nagyon jó volt meg elég sok ember volt és a hideg ellenére is nagyon élveztem. Tetszett nagyon és még a német tudásomat is használtam jópárszor xD
Meg az osztrák sparba vettünk pockyt baszki..... és több mint 30 szál volt benne kb. forintba olyan 350 ért de az tök jó ár az ittenihez képest. Akkor visszafele szerencsésen jött a busz fél óra után miután odarendeltek minket szarrá is fagytunk ott egy kicsit akkor busz..először belülre ültem majd kívülre rádöltem Tomi ölébe és az első fél óra után be is aludtam és végigaludtam az egész visszafele utat xD
Aztán visszaértünk csömör citybe zuhany,hajmosás kidőlés. Másnap kelés majd visszaaludtam majd 11kor felébredtem majd egy kis tanulás Tomi részéről, részemről kockulás a gépén xD
Majd kaja aztán vissza pakoltam meg minden és elég hamar eltelt az idő és akkor mentünk Népligetbe, mert a 17:05-el jöttem haza, de már pénteken megvettem a jegyet. Mint kiderült, 3 pólómat és a kézkrémemet is Tominál hagytam szóval jó vagyok, akkor bementünk kfc-be vettem kettő longert majd go busz, odaértünk be lett rakva a cuccom majd felszállás go haza, buszsofőr filmet indított ami jó volt hazaértem anyáék jöttek értem go haza majd ma suli, eltelt hál istennek majd itt vagyok most. Aztán 27.-én meg megint Pestre megyek xDDD
Ja szerdán lesz délután a sulinak kultúrális bemutatója oda megyünk, meg csütörtökön Béla nap xD Ott részt kell venni kettő előadáson..blőőő
azt nem várom de legalább két matekom nem lesz megtartva xD
na jó asszem mára ennyi bye ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése