2011. november 28., hétfő

húú elméletileg lenne mit mesélnem mert csütörtökön írtam utoljára, nos akkor péntek... kémiából nem feleltünk aminek nagyon is örültem, akkor a lyukas óra jól eltelt,Adrival elvoltunk, akkor viszonylag hamar eltelt a nap majd mentem vissza klubra majd go haza ahol üres lakás várt....jee......na mindegy elvoltam itthon, akkor szombat korán keltem mert mentünk suliba mert volt nyílt nap szülőknek és diákoknak hogy megnézzék a sulit meg ilyenek ott kellett eligazítani a szülőket bár igen leginkább szülők voltak, akkor hazaértem délután elmentem tescoba meg ilyenekre akkor itthon egyedül voltam este megint, vasárnap tanultam meg délelőtt szintén egyedül, akkor hétfő igazából semmi egyedül voltam ...és már rohadtul elegem van hogy ennyiszer vagyok itthon, bár sütöttem magamnak rántott rajtot és 6 burgonya krokettet >.< akkor még a múlt héten szerencsésen leejtettem a távirányítót az egyiket ami szétesett nagy nehezen összeraktam és ráfogtam Hercegre xĐ gonosz vagyok tudom, de a macskát nem szidták le engem meg tuti lecsesztek volna,hogy mért nem figyelek jobban bla bla bla...na jó ezt befejezem álmos vagyok xĐ bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése