2011. november 12., szombat

Hú, tegnap nem írtam bocsáááánat ^^ De ma mindent pótlok.
Na a pénteki nap...hát euból dogát írtunk volna vagyis témazárót de a tanár mint kiderült beteg lett, ja és az osztályfőnökök elfelejtettek szólni, hogy nem lesz megtartva az óra de mivel elmentek szólni tanáriba ezért beküldtek valakit. De milyen jó, hogy második órám nincs és aludhattam volna tovább vagy tanulhattam volna na mindegy. Aztán a többi óra hamar eltelt majd elérkezett a végzetem órája... a történelem. Témazáró... hát mit ne mondjak kíváncsi leszek de megpróbálok erre kevésbé gondolni meg minden aztán majd lesz ahogy lesz.
Akkor hazamentem a gépemért majd go vissza klubra. Ahol hát... egy személy akivel kisebb bajom volt..... kijelenti, hogy ha animézés lesz meg minden kifogja kapcsolni a gépem hogy figyeljek,.. na ahha igen.... még ha lenne joga hozzá... az én laptopom kb. azt csinálok amit akarok,  meg nem igaz hogy annyit nem lehet a fejemhez vágni, hogy bocs te idióta légy szíves kapcsold ki a géped vagy hajtsd le amíg animét nézünk meg hasonló...... szóval ja.... azért könyörgöm könnyen ellehet venni a kedvem hangulatom... meg még azért lehet látszik hogy feldolgoztam mamám halálát... de mégsem. Aztán meg nem vágtam megyek vissza a terembe és,hogy gépezzek meg lépjek fel msn-re Tomi fent van, ilyenkor volt ez a WTF????? O.O az előbb még mást mondott.... nem akarok izé lenni de ő könnyen beszél szinte egy településen vannak a b.nőjével de én... 150 km van köztünk.... és halkan lettem volna meg csak a pasimmal akartam volna beszélni msn-en írásban....olyan nagy baj lett volna vagy mi a faszom?!?!?! :O:O
Később Ádámékkal jót dumáltunk buszmegállóba jó volt.
Haza jöttem gépeztem ettem és bealudtam a gép előtt és fogalmam sincs nagyon hogy hogyan meg miként... na mindegy xD
Mai nap háát filmet néztem elmentek tesómékkal vásárolni, meeeeg lett gabonapelyhem aminek a felét már befaltam meg ma tanulni akartam de nem jött össze, de sebaj majd holnap megtanulok, meg meg kell írnom még a föcit is te jó isteeeen.. azzal érzem sokat fogok szenvedni (T.T) Na majd holnap jövök emberek ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése