2011. december 9., péntek

hú jó régen írtam vagyis hétfőn szóval azt hiszem itt az ideje annak hogy írjak is egy keveset, nos keddi nap hát az igazán gyorsan eltelt aminek persze egyértelműen örültem, aztán szerda nagy nehezen túléltük a dolgokat meg írtam egy csillagos ötös német dolgozatot *büszke* aminek tökre örültem xDD és kijelenteném,hogy nem vagyok stréber ez miatt ^^ akkor délután találkoztam Dorinával megnéztük a kari vásárt aztán mentünk arra a kultúrális bemutatóra vége lett elmentünk vettünk kínait majd Dorina elment haza meg én is, másnap meg előadások voltak a suliban és felhívtam Adrit melyik teremhez is kéne menni mikor kiderült,hogy kilencre kell ami nagyon jó... nem is tudtam xD Akkor elkísértem majd találkoztunk Dorinával meg aztán félig visszaértünk majd még go vissza mert hamburgert akartak enni xD akk vissza aztán beültünk az első előadásra kész vége lett majd a másodikra amiről kiderült,hogy jogász sem leszek semmi pénzért az is biztos xDDD akkor utána körülnéztünk a kari vásárba megint majd dorina elment én meg megvettem tomi fél karácsonyi ajándékát meg utána vettem kínait is meg felmentem az egyik kínai ruhaboltba nézelődni kicsit xD majd anyáéknak vettem még gumicukit majd hazajöttem meg még elugrottam és vettem tortadíszítőt is, akkor péntek..első óra szokásos eu.. blőőő xDDD majd lyukas akk kémia meg fizika meg magyar és törink nem volt, aztán hazamentem majd kivasaltuk suliba utána Adri haját aztáááán bementem klubra meg minden, aztán Bencével mentünk kocsival tesóm elé a végre majd elkísértem new yorker-be meg vásárolgatni majd hazaértünk >.< és mexikói chilis bab van itthon *w* nyámiii xD meg Tominak megvan már az ajándéka xD kissé hamar de hát na ˘-˘nem hagyom az utolsó pillanatokra xDDDDD azt hiszem ennyi lenne :O bye ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése