2011. december 23., péntek

üdv, húú mindig ezzel kezdem vagy valami hasonlóval xD Na mindegy, nos tegnap felkeltem 7:30kor ( tök hulla voltam egész nap vagyis legalább reggel v. délelőtt na xD) hajat  mostam gyorsan majd bekevertem vagy na összegyúrtam a  mézeskalács tésztáját majd beraktam a hűtőbe mert állni kell hagyni, aztán egy órát gépeztem majd mentem sütnii, jó sokáig elvoltam vele szal végeztem kb. fél 1re vagy délre már nem tudom, aztán elkezdtem készülődni majd mentem be a városba mert találkoztam Ádámmal meg Zsókával. Akk vásároltunk karira meg minden >.<  tök jól elvoltunk, és rohadt sokat sétáltunk az biztos, meg ettünk hambit meg én meg anyumnak vettem kínait xD
Ma meg korizni fogunk, meg még t-pontba is mennem kéne...húúxDDD  be vagyok osztva nagyon, mert holnap még délelőtt takarítok is meg minden... szóval ilyenkor kb. tanulni 0,9% esélyem van xD na mindegy nem fárasztalak titeket többet xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése