2011. december 27., kedd

Kezdem azt hiszem először 23-val mert mi  mással is tudnám kezdeni, na jó nem izélok itt. Nos 23-a hááát..délelőtt elintéztem a korizást délután mentünk is jó is volt, mondjuk Yume kicsit eltévedt mert Szekszárd helyett Pakson szállt le xDDD Na mindegy, akk korizás megvolt Tomival még kajoltunk kínaiba meg elkísért aztán eltávozott haza xD
Akkor szombat, korán felkeltem segítettem anyának aztán jöttek az Evelinék, kajoltunk majd együtt díszítettük a fát meg megvolt az ajándékozás is. ( ajikat majd leírom xD)
Másnap kereszt anyumékhoz mentünk kajálni, akkor tök jó volt meg uncsi tesómékkal is tök jól elbeszélgettem meg minden. Megrendeltük a buszjegyemet előre nekem is meg Vicának is a neten én meg kinyomtattam. Akkor hazajöttünk gépeztem másnap délelőtt meg sütöttem boci mobil sütit dupla adagot mert vittem fel Pestre is ja most is onnan írok, én meglepi voltam. De a pesti itt létemet majd később fogom leírni xDD

Na ajándékok amit kaptam: parfüm, táska, blúz, pulcsi, pénz, édesség, (lávalámpát is ennek tekintem) meeg Tomitól Füles plüsst de ilyen jó nagyot *.* meeeeg ezüstnyakláncot ilyen Strawovski kristályos izével na  >.< de tök szééééép *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése