2011. december 30., péntek

Nos mivel már itthon vagyok ezért írogatnám le most azt hiszem az elmúlt napjaimat... azaz négyet xD
Hát csak hosszú bejegyzés lesz ebből...bár nem biztos. Na 26-án mentem fel Pestre unokatesóm is akkor ment meg ugyebár ő vette meg neten az én jegyemet is amit később persze kifizettem xD  Tök jól eldumálgatunk a buszon meg elvoltunk, mondjuk k*baszott sokan voltak akik vártak a buszra még jó hogy nekünk megvolt már a jegyünk de küldtek még egy buszt meg az a vicces h ezen a buszon elv nem lehetett volna álló utas de egy 4-5 tuti hogy volt, na mindegy. Akkor felértem 20perc késéssel ott várt Tomi anyuja bátyja meg bátjya b.nője..khm... xD   semmiii xD
Akkor a meglepi sikerült ^^ meg odaadtam az ajándékot Tominak, meg Tomi szüleinek. Utána kajáltunk. Akk én is megkaptam és kaptam egy naaagy füles plüsst meg ezüst nyakláncot swarovski kristállyal kirakott medállal. Akkor kajcsiztunk és ennyi asszem. Másnap volt 27.-e kínai étterembe volt az ebéd.  ( http://kinaikonyha.hu/ )  <<< itt kajáltunk. A kínai pincér csaj hozott kínai étlapot meg miután megtudta hogy Tomi tud kínaiul vele úgy beszélt xD Vicces volt szerintem ők ott ketten beszélnek kínaiul mi meg hallgatunk kb. Fincsi volt a kaja amit én ettem. Illatos omlós csirke de nem olyan ám mint amilyet a kínai büfékben adnak, köze se volt hozzá meg zöldséges piritott tésztát házi tésztával vagy mi ami furcsa volt a büféshez képest nem volt rossz de inkább a büfés xD meg én szerencsére nem csípős kajákat választottam mert ott nagy része nagyon az, a kínaiak eléggé csípősen esznek. Utána Ázsia centerbe mentünk és ennyi xD Majd vissza Csömörre ahol ettünk somlóit és nagyon fincsaaa volt *w* utána nem tudom mit csináltunk xD asszem jenga-val játszottunk xDDDD
Majd jegyet foglaltunk a másnapi mozira, másnap felkeltünk majd mentünk is moziba, (csizmás a kandúrt néztük >.< és nem érdekel ki mit gondol tök jó volt xD igen 16 elmúltam... Tomi meg 18 ...xD és? xD ki nem szarja le xDDDDDDDd hiszen ez Csizmás kandúúúr xD) akkor tök jó volt 3Dbe néztük és wááá *w* tetszett, akk mentünk népligetbe nekem jegyet venni aztán vissza csömörre majd passz xD
Másnap már csütörtök volt felkeltünk 11kor kajáltunk pakoltam, hajat vasaltam majd elindultunk, metrón voltak buzi pesti paraszt emberkék akiket rühellek whááá :@ egyszer szóltak volna be nekem is vmi durvát.... megismerkedtek volna először az ilyenkor lévő extra gonosz nézésemmel az biztos -.-'' h lehetnek ennyire egy &#@&;;&#;&& emberek?? xDDD
Na mindegy akk kiértünk, egy másik sofőr volt aki érdekes volt mit ne mondjak xD indított ő is filmet ( szerencséje xD) az Én a kémet amit mondjuk nem nagyon szeretek de azért végignéztem, majd jöttek anyáék értem a végállomásra ma meg délelőtt apummal voltunk tescoba t-pontba meg hasonló xDDD akkor délután meg sütöttem virslis tekercseeeeeet, most meg ismét gépelem ezt ....xD remélem hosszúúúúúú lett xDDD Herceg meg itt fekszik mellettem. hmm-....Berakok pár vidit, meg majd képeket is fogok ááááám :DDD
Puss in boots *w*



Haláli a filmben az a másik macsek:





+ a trailerben az a szám nagyon megtetszett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése