2012. január 23., hétfő

Annyira elegem van az itthoni dolgokból meg anyámékból is már hogy az nem igaz. Ma elmennek itthonról olyan 5 körül és apám ilyet kérdez hogy elmosogatok?! Mondom ja persze bazdmeg mikor kibaszott sok tanulnivalóm van... ( jó persze nem ilyen szavakkal)
Erre még hazaérnek 8 után de persze én vagyok a rossz... meg,hogy semmit sem csinálok... hát ilyenkor legszívesebben elmennék a francba komolyan mondom, kikészítenek már. Tegnap is hasonló ment csak akkor csesztettek egész nap... nagyon elegem van már megint... lenne már nyár vagy nem tom....
Húúú... -.-'
Amúgy a mai napon semmi féle izgalmas nem történt, kaptam németből ötöst :D
Meg feleltetett amire nem tanultam semmit kb. mert nem is tudtam és egy embert feleltetett és hát kissé mérges volt hogy ő se tudott sok mindent... és mondta, hogy jövő órán vagyis szerdán feleltet a szavakból (kb. másfél oldal szótárba....) meg a múlt időből mert vannak olyanok akik még mindig nem tudják... amit egyszerűen nem tudok felfogni na mindegy, meg még a Plusquamperfekt-ből is ja meg még valami mondatokból is, mondjuk mindegy meg tudom tanulni. Húúú.... meg az utolsó óra telt el még nagyon lassan az eu... jajj meg holnap tesin helyettesítés lesz... már előre félek... akármelyik másik tesitanár jön be háááát... mondhatni mi jártunk a legjobban mert az a kettő másik új tesitanár de hát nem tudom nem szimpik >.<
Na de jó ... húú.... most kiadtam magamból azt hiszem mindent, bepakolok a táskába aztán majd lesz velem vmi. Bye ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése