2012. január 25., szerda

Oi :)
Meglett már a 140 bejegyzésem és több mint 3000 látogatóm, köszönöm szépen. + Köszönöm annak aki rendszerint olvassa az én baromságaimat *3* Nem lehet könnyű ezeket elviselni szerintem... én már csak tudhatom mert én írom őket xD
Na mindegy, most azon gondolkozok,hogy melyik nap írtam utoljára  *gyorsan megnézi*
Áhááá meg is van hétfőn, akkor kezdjük a keddi napommal..hmm..... megírtuk az irodalom tz-t ami igen érdekesre sikeredett mit ne mondjak.. nem kommentálnám xD
A töri dogámnak nagyon örültem jó lett *.* Akkor angol..ömm...semmi xD kikaptuk az ötös dogám ...xD
Na jó elég már nem nagyon fogok többet jegyeket írni mert biztos mindenki strébernek tart :O pedig nem tudom... nem vagyok az. Na a kémia az durva volt...be se fejeztük az anyagot uccsó 5 perc kiabálás a tanár részéről.. fasza volt... kicsit meg is ijedtem OO' xD
Na mindegy, tesin helyettesítés volt és gyakoroltuk a talajtornát.. ma tesivel kezdtük ismét helyettesítés volt és erősítés... amit rühellek és a mi tesi tanárunknál nem is szoktuk azt csinálni hogy egész órán erősítünk.. na mindegy eltelt a mai nap.
Holnap angol felelés, német dolgozat.,.. és csütörtökön van általában két matekom..blőee..nem szeretem T_T
Valaki menjen holnap helyettem Q_______Q

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése