2012. január 22., vasárnap

Pénteki nap : első óra eu... feladat hogy alapítsunk egy kft-t... meg minden kis szart le kellett írni..kellemes..xD
Lyukas óra, Adrival elugrottunk boltba és a szerzemény miután megettük vagyis ja xDDD

Hát ja kb. ezt kajáltuk xD Meg jókat dumálgattunk, utána kémia amin helyettesítés volt és a tesitanár jött be..és beszélgettünk...majd kiderült hogy suliba lesz farsang és kötelező eljönni....hát tudod mikor... nincs nagyon kedvem elmenni de kurvára nincs na mindegy. Akkor fizika..elment xD magyar is töri is ami kicsit vicces volt szerintem. Bhááá pénteken milánói borda volt a vacsim *.* Most éhes vagyok.... bár van itt egy narancsom de még lusta vagyok megpucolni xD
Akkor szombat... egyedül voltam.. vettem pékségbe magamnak kaját meeeeg danone pudingot de ilyen roppants pudingot na xD
Akkor a nap unalmasan telt meg jöttek tesómék és hoztak chipset *w*
Vasárnap.....unalom..tanulás...föci topográfia.... ááá xD meg fizika..meg német....angol..xD húú...... xD
nem kommentálnám, meg photoshop-oztam is egy kicsikét, meg olvasgattam..meg őőőő elkezdtem tegnap vegas-sal egy vidit majd be kéne fejezni. Lenne már nyári szünet....  akarnék parókát rendelni mert cp-zni akarok... de nuku lovéééé -.-'' pedig találtam tök jókat....na mindegy majd kiderül hogy húsvétra mennyi pénzt kapok ha kapok...... na pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése