2012. január 19., csütörtök

nos..keddi nap, jó tudom most így hirtelenjébe elkezdem de na, nincs annyira nagy kedvem írni de írok mert kedves vagyok és szerény :3
nos keddi nap öööömm..... hamar és jól eltelt xD megírtuk az angol dogát ahol egy szót rontottam el de ötös lett mert tegnap kikaptuk, szerda szerdán nem volt németem mert osztották a bizonyítványt mmint a félévit xD 4,14-es átlag, nem is rossz :D
Bár év végére meg kell / kéne lennie a 4,4 -nek minimum... anya azt mondta xDDDD
Akkor bioszunk is volt ahol szerencsére előadások voltak így nem haladtunk tovább az anyagban xD
Meg megvártam Ádámot ééééés dumálgattunk.
Csütörtök ala mai nap xDDDD (ala?!?!?! OO őőő biztos xDD)
Angol amin dogát írtunk és 5s lett xD nem vagyok stréber xD <<< szól két embernek xDDDDDD aki mindig mondja rám xDD
Akk matekon helyettesítés, utána német ami jól eltelt majd infó az még jobban majd még egy matek amin ismét helyettesítés xD majd magyar és az uccsó órám elmaradt mert ofő lett volna de ofőnk nincsen se ma se holnap xDD *.* xDDDDDDD
na asszem ennyiii xD
és van chipsem *w* anyáék hoztak, meg szerintem elmegyek hajat mosni meg fürcsizni :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése