2012. február 15., szerda

3. Bejegyzés ma, na jó nem bírom ki,hogy mindent egybe írjak le bocsi ^^''

Az előbb elkezdtem visszaolvasni és nagyon furcsa, egy az ,hogy hogyan írtam. Olyan érdekes számomra, azóta ,,megkomolyodtam'' xD  háháháá... jó vicc... na jó lehet,hogy kicsit változtam de akkor is. Furcsa volt olvasgatni igazából azokat a bejegyzéseket amikor még azzal a két barátommal találkozgattam akiket barátomnak neveztem holott lehet nem volta igazi barátok. Sőt ez már biztos, mostanra már nem is beszélek velük nagyon. Nem is értem mi történt... nem tudom olvassák-e remélem igen... ill. ha igen igazán megérthetnék ha tudnak mondani rendes indokot.. de azért visszagondolhatnának,hogy néha mennyi mindent megtettem értük... és ők? szinte semmit sem. Elgondolkodtató és furcsa most komolyan... ők lettek volna a barátaim? igen... persze nincs is semmi gond, de mindegy ezen nem nagyon gondolkoznék többet. Furcsa.... de örülök,hogy sok barátom van... és örülök,hogy vannak... ( Momcsi{azok a napi beszélgetések, baromságok, hülyeségek :P ha nem lenne, szerintem nem lenne érdemes fb-re mennem xD pajtiii, a pózólások az árkádban vagy a margit szigeten bhááá xD] , Zsófi[a jó kis conok, beszélgetések], Kitti[ szintén, conok, beszélgetések, a hülyülések] , Kriszti[ ritkán beszélünk már... de mindig örülök ha legalább tudok egy keveset beszélni], Ádám[a szerdai és pénteki napok, a jó beszélgetések, apuuu >.<  ] , Zsóka [ nem régóta ismerjük egymást de jól elvagyunk :D ] Adri[ akit kicsi korom óta ismerek aztán volt egy több évnyi hatásszünet és gimibe egy osztályba kerültünk és az elején mikor láttam,hogy vele leszek egy osztályba nagyon nem akartam.. most meg.. egész nap egymás nyakán lógunk xD és a cserekereskedelem amit már lassan két éve folytatunk xD] , Dorina[ 9.óta ismerjük egymást de azt hiszem jó barátok lettünk, a sok baromság napi szinten... a biosz órák és hasonló] , Annamari[ szöcsketábor :P erre csak ennyit lehet mondani] , Kocka[ heh, régóta ismerjük egymást nem?! húúú egyszer meet után emlékszem még 2 órát dumálgattunk 2010ben >.< ], Barby[ hmm.. tavaly év elején tudtam hogy te vagy xD na jó ez hülyén hangzik aztán valahogy elkezdtünk dumálni, meg a kihagyhatatlan eu órák, jövőre hiányozni fognak ]  , Csabi[ idén kevesebbet beszélünk, tavaly minden kedden du. jó kis beszélgetések majd cba sokszor vettem pizzás pufit (kukit) a jó sok röhögcsélés xd] Geri [ nyuu kevesebbet vok msn-en keveset beszélünk... ergo>> geri hiány TT.TT]
hmm...azt hiszem nem hagytam ki senkit ha esetlegesen igen akkor bocsánat, persze ezen kívül sok emberrel beszélgetek még.. így suliban is meg hasonló de őket tartottam a legfontosabbnak azt hiszem. Na jó de köcsög vagyok Tomit le se írtam.. de őt minek?! ő nem a barát kategóriába tartozik xD Na jó de végülis oda is, mert tök sok dolgot megbeszélünk na jó ez alap vagyis na hülye vagyok mindegy nem ragozom kész!!!
Azt hiszem valaki már elküld a jó *****-ba amiért ez a harmadik bejegyzésem, meg ez kicsit csöpögős lett... na de mindegy. Egy azért elég furcsa dolog szerintem, a felsorolt emberkék közül csak párral találkozok suliba vagy hetente, a többiekkel pedig msn-en beszélünk és ritkán találkozunk, de mégis na mindegy furcsa.
Örülök,hogy vannak ilyen barátok még, és mindig jó ha tudok velük találkozni, noha egy két embernek lehet már az agyára megyek de ez lehet,hogy kölcsönös is de hát ez van. Kell egy kis változatosság az életben xD
Jó olvasgatást annak aki ezt képes lesz elolvasni. Furcsa ember vagyok :O vagy tudom is én, érdekes...
Hamarosan remélhetőleg elkezdek angolul is írni. Ugyanaz lesz mint amit magyarul írok csak magyarul részletesebben lehet azért regélni dolgokat szerintem. Meg ez a második évem... nem tudom én milliónyi szavakat szóval tényleg azért,hogy gyakoroljak meg láttam sokan olvassák Amerikaiak is a blogom ( na jó nem annyira sokan) meg még egyéb országokból is, talán megkönnyítem a dolgukat, mert ha tényleg olvassák az valószínű google fordító vagy véletlen módon tudnak magyarul, vagy Amerikában élő magyarok. Azt hiszem minden lehetőséget leírtam. Nos itt le is zárnám!! Jó éjszakát mindenkinek előre~ 

2 megjegyzés:

  1. Én is a Jó barátomnak tartalak :) mégha nem is tudunk olyan gyakran beszélni :) (ami miattam van mert nem vagyok neten nagyon xD) De azért tud hogy bárkit megverek aki bánt ;)

    VálaszTörlés